Nyck De Vries dlouho čekal na svou šanci ve Formuli 1. Prvního plnohodnotného angažmá se dočkal až letos, ale zatím se mu nedaří a Red Bullu začíná docházet trpělivost.
Od Holanďana se totiž určitě čekalo víc. De Vries kupí chyby, přičemž ani jeho rychlost není nikterak závratná. Cunoda, který byl v uplynulých letech válcován Gaslym, si z nového týmového kolegy dělá trhací kalendář. Alespoň zatím. Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko tvrdí, že De Vries musí své výkony zlepšit, jinak mu hrozí, že u AlphaTauri nedokončí letošní sezonu. Ostatně minulost ukázala, že Red Bull dokáže dát svým jezdcům padáka kdykoliv.
„Mluvili jsme spolu a obě strany se shodly na tom, že se musí zlepšit. Lepších výsledků musí dosáhnout v následujících třech závodech. Když to řeknu fotbalovou terminologií, dostal žlutou kartu, takže zatím se nic neděje. Ale pokud by dostal druhou žlutou kartu...," říká Marko na De Vriesovu adresu.
A jaký je potenciální seznam, z něhož by Red Bull vybíral De Vriesova nástupce? Nejčastěji se skloňuje jméno Liama Lawsona, který nyní závodí v Japonsku, přičemž ve hře je také Ajumu Iwasa, jenž působí ve Formuli 2. Oba piloti jsou zároveň takzvanými juniory Red Bullu. Daniel Ricciardo by prý ve hře nebyl.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.
Cadillac se tento týden konečně představuje na závodní dráze, když Sergio Pérez usedá do dva roky starého Ferrari na okruhu v Imole.
Audi odhalilo koncept R26, který naznačuje podobu jejich vozu pro vstup do Formule 1 v roce 2026. Značka zároveň stanovila pětiletý cíl.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.