Jaká bude budoucnost Carlose Sainze? Média začínají spekulovat o Španělově přesunu k Audi, kde by se Sainz mohl objevovat už od roku 2025. V té době bude tým ještě závodit pod hlavičkou Sauberu.
S informacemi přišli novináři ve Španělsku a Švýcarsku. Podle nich je Sainz na prvním místě potenciálních adeptů na závodní sedačku. A to už od roku 2025. V tom čase půjde stále o Sauber, ale Sainz by svými zkušenostmi měl pomoci při vývoji vozu pro ročník 2026, kdy už nastoupí Audi.
Tedy alespoň podle výše zmíněných žurnalistů. Spojení Sainze a Audi by každopádně dávalo smysl. Už kvůli skutečnosti, že týmu bude šéfovat Andreas Seidl, který Sainze dobře zná díky společnému působení u McLarenu. Oba se navíc nechali několikrát slyšet, že si lidsky sedli. Pak je je tu další důvod - Audi bude zcela jistě chtít zkušené piloty, značka s tak výraznou historií bude potřebovat takřka okamžité výsledky.
A co na spekulace říká sám Carlos Sainz? Příliš nadšený z nich není, ostatně posuďte sami. „Nechápu, proč má někdo potřebu šířit takové fámy. Vždyť ještě ani nemám smlouvu pro rok 2025. S Ferrari chci zůstat hodně dlouho, je to má priorita," líčí vítěz jedné Grand Prix.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.