Šéfa Red Bullu Christiana Hornera velmi potěšil zájem Ferrari, který hledal náhradu za Mattiu Binotta. Vyjádřil se k možnosti zaměstnat italského zkušeného inženýra s rozsáhlými znalostmi z Formule 1.
Scuderia se nakonec rozhodla pro Frederica Vasseura z Alfy Romeo, její zájem však Hornera velmi potěšil: "Je to ohromně lichotivé, když se vás dotazuje Ferrari. Jsou však skvělým týmem a jsem si jistý tím, že budou velmi konkurenceschopní."
Odchod z Red Bullu ke konkurenci jej neláká, byť je nejdéle sloužícím týmovým šéfem na roštu - otěže v Milton Keynes převzal už v roce 2005. Za 18 let svůj tým dovedl k vítězství v 92 závodech, pěti konstruktérským titulům a šestkrát se titulu radoval jeho jezdec (4 x Sebastian Vettel a 2 x Max Verstappen).
Nyní jej vede do nové éry, kdy se od roku 2026 za nových motorových pravidel po krachu jednání s Porsche spojí s americkým Fordem. A svému současnému zaměstnavateli chce zůstat věrný.
"Jsem tady od samotného počátku, cítím velkou zodpovědnost za tým. Jde o skvělou skupinu lidí, s níž spolupracuji. A myslím, že mě to nikdy nelákalo jinam. Cítím loajálnost vůči Red Bullu. Když pracujete pro tak velký tým, proč byste chtěli být někde jinde?" táže se Horner.
Úspěch zažívá i díky tomu, že se mu léta daří v týmu udržet slavného konstruktéra Adriana Neweyho. "Máme tady velmi stabilní pracovní sílu a všichni vědí, jaká je jejich práce a role. To je pro mě ohromně důležité a díky tomu jsme během let zažívali úspěchy. Když se rozhlédnete kolem, zjistíte, že vedoucí pozice se dlouhou dobu nezměnily."
Otázkou zůstává, co bude s Mattiem Binottem, který na konci loňského roku opustil Ferrari. Našlo by se pro něj u Red Bullu místo? "Nevidím pozici, kterou by mohl zastávat. Samozřejmě to bylo pro něj loni u Ferrari těžké, protože udělali obrovský pokrok, ale snad se pro něj na roštu objeví nějaké možnosti," odpovídá Horner.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.