Šéfa Red Bullu Christiana Hornera velmi potěšil zájem Ferrari, který hledal náhradu za Mattiu Binotta. Vyjádřil se k možnosti zaměstnat italského zkušeného inženýra s rozsáhlými znalostmi z Formule 1.
Scuderia se nakonec rozhodla pro Frederica Vasseura z Alfy Romeo, její zájem však Hornera velmi potěšil: "Je to ohromně lichotivé, když se vás dotazuje Ferrari. Jsou však skvělým týmem a jsem si jistý tím, že budou velmi konkurenceschopní."
Odchod z Red Bullu ke konkurenci jej neláká, byť je nejdéle sloužícím týmovým šéfem na roštu - otěže v Milton Keynes převzal už v roce 2005. Za 18 let svůj tým dovedl k vítězství v 92 závodech, pěti konstruktérským titulům a šestkrát se titulu radoval jeho jezdec (4 x Sebastian Vettel a 2 x Max Verstappen).
Nyní jej vede do nové éry, kdy se od roku 2026 za nových motorových pravidel po krachu jednání s Porsche spojí s americkým Fordem. A svému současnému zaměstnavateli chce zůstat věrný.
"Jsem tady od samotného počátku, cítím velkou zodpovědnost za tým. Jde o skvělou skupinu lidí, s níž spolupracuji. A myslím, že mě to nikdy nelákalo jinam. Cítím loajálnost vůči Red Bullu. Když pracujete pro tak velký tým, proč byste chtěli být někde jinde?" táže se Horner.
Úspěch zažívá i díky tomu, že se mu léta daří v týmu udržet slavného konstruktéra Adriana Neweyho. "Máme tady velmi stabilní pracovní sílu a všichni vědí, jaká je jejich práce a role. To je pro mě ohromně důležité a díky tomu jsme během let zažívali úspěchy. Když se rozhlédnete kolem, zjistíte, že vedoucí pozice se dlouhou dobu nezměnily."
Otázkou zůstává, co bude s Mattiem Binottem, který na konci loňského roku opustil Ferrari. Našlo by se pro něj u Red Bullu místo? "Nevidím pozici, kterou by mohl zastávat. Samozřejmě to bylo pro něj loni u Ferrari těžké, protože udělali obrovský pokrok, ale snad se pro něj na roštu objeví nějaké možnosti," odpovídá Horner.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce