Šéfa Red Bullu Christiana Hornera velmi potěšil zájem Ferrari, který hledal náhradu za Mattiu Binotta. Vyjádřil se k možnosti zaměstnat italského zkušeného inženýra s rozsáhlými znalostmi z Formule 1.
Scuderia se nakonec rozhodla pro Frederica Vasseura z Alfy Romeo, její zájem však Hornera velmi potěšil: "Je to ohromně lichotivé, když se vás dotazuje Ferrari. Jsou však skvělým týmem a jsem si jistý tím, že budou velmi konkurenceschopní."
Odchod z Red Bullu ke konkurenci jej neláká, byť je nejdéle sloužícím týmovým šéfem na roštu - otěže v Milton Keynes převzal už v roce 2005. Za 18 let svůj tým dovedl k vítězství v 92 závodech, pěti konstruktérským titulům a šestkrát se titulu radoval jeho jezdec (4 x Sebastian Vettel a 2 x Max Verstappen).
Nyní jej vede do nové éry, kdy se od roku 2026 za nových motorových pravidel po krachu jednání s Porsche spojí s americkým Fordem. A svému současnému zaměstnavateli chce zůstat věrný.
"Jsem tady od samotného počátku, cítím velkou zodpovědnost za tým. Jde o skvělou skupinu lidí, s níž spolupracuji. A myslím, že mě to nikdy nelákalo jinam. Cítím loajálnost vůči Red Bullu. Když pracujete pro tak velký tým, proč byste chtěli být někde jinde?" táže se Horner.
Úspěch zažívá i díky tomu, že se mu léta daří v týmu udržet slavného konstruktéra Adriana Neweyho. "Máme tady velmi stabilní pracovní sílu a všichni vědí, jaká je jejich práce a role. To je pro mě ohromně důležité a díky tomu jsme během let zažívali úspěchy. Když se rozhlédnete kolem, zjistíte, že vedoucí pozice se dlouhou dobu nezměnily."
Otázkou zůstává, co bude s Mattiem Binottem, který na konci loňského roku opustil Ferrari. Našlo by se pro něj u Red Bullu místo? "Nevidím pozici, kterou by mohl zastávat. Samozřejmě to bylo pro něj loni u Ferrari těžké, protože udělali obrovský pokrok, ale snad se pro něj na roštu objeví nějaké možnosti," odpovídá Horner.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.
Helmut Marko po dvaceti letech končí ve své poradní roli u týmů Red Bull. Jeho odchod zasahuje i okruh lidí kolem Maxe Verstappena, který ho dříve označil za „druhého otce“.
Carlos Sainz po závodě vyzdvihl úspěch svého bývalého parťáka Landa Norrise a ocenil nejen jeho rychlost, ale i cestu, kterou si k prvnímu titulu mistra světa vyšlapal.
Odcházející jezdec Red Bullu Yuki Tsunoda obdržel jeden trestný bod na svou superlicenci za incident během závodu v Abú Zabí, potvrdila FIA.