Rezervní pilot Mercedesu Mick Schumacher bude v sezóně 2023 v případě potřeby k dispozici rovněž McLarenu.
Syn sedminásobného šampiona Michaela Schmachera přišel po loňské sezóně u Haasu o místo, když se americká stáj rozhodla pro jeho nahrazení zkušenějším Nicem Hülkenbergem.
Sáhl po něm Mercedes, za který naposledy jezdil jeho otec, a nabídl mu roli rezervního pilota, který bude krýt záda Lewisovi Hamiltonovi a Georgeovi Russellovi.
Včera oznámil McLaren, že se s německým týmem dohodl a Micka jakožto rezervního jezdce budou sdílet. Takto spolupracovali i v předchozích letech, kdy se s Mercedesem dohodli na zapůjčení Stoffela Vandoornea či Nycka de Vriese, pokud by to potřebovali.
McLaren will be able to call on @SchumacherMick as a reserve driver during the 2023 F1 season as part of our arrangement with Mercedes. Welcome to the family, Mick. 👊🧡 pic.twitter.com/DNiJ5s99rQ
— McLaren (@McLarenF1) February 1, 2023Vandoorne závodící ve Formuli E ale přešel na pozici rezervního pilota k Aston Martinu a De Vries bude letos závodit za stáj AlphaTauri, kterou opustil Pierre Gasly.
Schumacher bude u McLarenu spolupracovat s novým šéfem Andreem Stellou, jenž kdysi u Ferrari dělal jeho otci Michaelovi výkonnostního inženýra.
Stáj z Wokingu kromě něj již dříve jednoho rezervního jezdce oznámila: šampiona IndyCar Alexe Paloua. Mick v předchozích dnech navštívil její továrnu, kde kromě pohovoru s inženýry absolvoval proces výroby nové sedačky.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.
Při jízdě s Ferrari F2008 na Goodwoodu si Felipe Massa neodpustil vtipnou poznámku o svém ztraceném titulu z roku 2008. I po letech tak připomněl kontroverzní finále sezony, které mu uniklo v posledních vteřinách závodu.
Výkonnostní propad Red Bullu s monopostem RB21 nabírá na obrátkách – po sérii nepřesvědčivých výsledků se tým propadl až na čtvrtou příčku Poháru konstruktérů.
Svět Formule 1 celý týden žije odchodem Christiana Hornera z Red Bullu. Své stanovisko k této události už vyjádřil i jeden z mistrů světa.
Will Buxton a Jennie Gow se zamýšlejí nad tím, kam by mohla vést další kariérní cesta Christiana Hornera, pokud by opustil Red Bull. Zvažují jak jeho možný přesun do vedení F1, tak i variantu dočasného ústupu z veřejného prostoru.