Haas zveřejnil snímky svého zbarvení pro letošní sezónu se svým novým hlavním sponzorem, společností MoneyGram.
Americká stáj nám zahájila kolotoč prezentací nových vozů, když odhalila počítačové obrázky toho, jak bude jejich letošní monopost VF-23 vypadat, na ten skutečný si budeme muset počkat až na předsezónní testy do Bahrajnu.
S příchodem nového sponzora je na monopostu více černé barvy, příchod MoneyGramu byl ohlášen již na loni v Austinu. Letos s ním budou závodit Kevin Magnussen a navrátilec Nico Hülkenberg, kteří se na startovní rošt postaví poprvé 5. března na okruhu v Sáchíru. První svezení je čeká během natáčecího dne v Silverstone 11. února, předsezónní testování začíná 23. února.
"Samozřejmě sdílím nadšení všech kvůli odhalení zbarvení. Líbí se mi. Je bezpochyby hezčí a modernější, což lépe zapadá do toho, jak se s MoneyGramem jako naším titulárním partnerem přesouváme do nové éry," uvádí šéf Günther Steiner.
"Jde o vzrušující období roku pro F1 a je skvělé, že jsme první, kdo odhalujeme naše zbarvení. Naše pozornost je však pevně upřena na to, abychom dostali VF-23 na trať a připravili se na sezónu, která je před námi," pokračuje 57letý Ital.
"Opravdu máme na čem stavět po loňských výkonech. Celá organizace tvrdě pracovala na tom, abychom se dostali do tohoto bodu. A v Kevinovi s Nicem máme za volantem samozřejmě dva prověřené talenty, kteří mají na body. Už se nemůžu dočkat, až začneme," dodává Steiner.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.