Haas zveřejnil snímky svého zbarvení pro letošní sezónu se svým novým hlavním sponzorem, společností MoneyGram.
Americká stáj nám zahájila kolotoč prezentací nových vozů, když odhalila počítačové obrázky toho, jak bude jejich letošní monopost VF-23 vypadat, na ten skutečný si budeme muset počkat až na předsezónní testy do Bahrajnu.
S příchodem nového sponzora je na monopostu více černé barvy, příchod MoneyGramu byl ohlášen již na loni v Austinu. Letos s ním budou závodit Kevin Magnussen a navrátilec Nico Hülkenberg, kteří se na startovní rošt postaví poprvé 5. března na okruhu v Sáchíru. První svezení je čeká během natáčecího dne v Silverstone 11. února, předsezónní testování začíná 23. února.
"Samozřejmě sdílím nadšení všech kvůli odhalení zbarvení. Líbí se mi. Je bezpochyby hezčí a modernější, což lépe zapadá do toho, jak se s MoneyGramem jako naším titulárním partnerem přesouváme do nové éry," uvádí šéf Günther Steiner.
"Jde o vzrušující období roku pro F1 a je skvělé, že jsme první, kdo odhalujeme naše zbarvení. Naše pozornost je však pevně upřena na to, abychom dostali VF-23 na trať a připravili se na sezónu, která je před námi," pokračuje 57letý Ital.
"Opravdu máme na čem stavět po loňských výkonech. Celá organizace tvrdě pracovala na tom, abychom se dostali do tohoto bodu. A v Kevinovi s Nicem máme za volantem samozřejmě dva prověřené talenty, kteří mají na body. Už se nemůžu dočkat, až začneme," dodává Steiner.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.