Haas zveřejnil snímky svého zbarvení pro letošní sezónu se svým novým hlavním sponzorem, společností MoneyGram.
Americká stáj nám zahájila kolotoč prezentací nových vozů, když odhalila počítačové obrázky toho, jak bude jejich letošní monopost VF-23 vypadat, na ten skutečný si budeme muset počkat až na předsezónní testy do Bahrajnu.
S příchodem nového sponzora je na monopostu více černé barvy, příchod MoneyGramu byl ohlášen již na loni v Austinu. Letos s ním budou závodit Kevin Magnussen a navrátilec Nico Hülkenberg, kteří se na startovní rošt postaví poprvé 5. března na okruhu v Sáchíru. První svezení je čeká během natáčecího dne v Silverstone 11. února, předsezónní testování začíná 23. února.
"Samozřejmě sdílím nadšení všech kvůli odhalení zbarvení. Líbí se mi. Je bezpochyby hezčí a modernější, což lépe zapadá do toho, jak se s MoneyGramem jako naším titulárním partnerem přesouváme do nové éry," uvádí šéf Günther Steiner.
"Jde o vzrušující období roku pro F1 a je skvělé, že jsme první, kdo odhalujeme naše zbarvení. Naše pozornost je však pevně upřena na to, abychom dostali VF-23 na trať a připravili se na sezónu, která je před námi," pokračuje 57letý Ital.
"Opravdu máme na čem stavět po loňských výkonech. Celá organizace tvrdě pracovala na tom, abychom se dostali do tohoto bodu. A v Kevinovi s Nicem máme za volantem samozřejmě dva prověřené talenty, kteří mají na body. Už se nemůžu dočkat, až začneme," dodává Steiner.
Lewis Hamilton se zastal Kimiho Antonelliho, který prochází složitějším obdobím v první sezóně u Mercedesu. Podle něj je důležité dát mladému jezdci čas a podporu, protože úspěch přichází s trpělivostí a učením.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.