Haas zveřejnil snímky svého zbarvení pro letošní sezónu se svým novým hlavním sponzorem, společností MoneyGram.
Americká stáj nám zahájila kolotoč prezentací nových vozů, když odhalila počítačové obrázky toho, jak bude jejich letošní monopost VF-23 vypadat, na ten skutečný si budeme muset počkat až na předsezónní testy do Bahrajnu.
S příchodem nového sponzora je na monopostu více černé barvy, příchod MoneyGramu byl ohlášen již na loni v Austinu. Letos s ním budou závodit Kevin Magnussen a navrátilec Nico Hülkenberg, kteří se na startovní rošt postaví poprvé 5. března na okruhu v Sáchíru. První svezení je čeká během natáčecího dne v Silverstone 11. února, předsezónní testování začíná 23. února.
"Samozřejmě sdílím nadšení všech kvůli odhalení zbarvení. Líbí se mi. Je bezpochyby hezčí a modernější, což lépe zapadá do toho, jak se s MoneyGramem jako naším titulárním partnerem přesouváme do nové éry," uvádí šéf Günther Steiner.
"Jde o vzrušující období roku pro F1 a je skvělé, že jsme první, kdo odhalujeme naše zbarvení. Naše pozornost je však pevně upřena na to, abychom dostali VF-23 na trať a připravili se na sezónu, která je před námi," pokračuje 57letý Ital.
"Opravdu máme na čem stavět po loňských výkonech. Celá organizace tvrdě pracovala na tom, abychom se dostali do tohoto bodu. A v Kevinovi s Nicem máme za volantem samozřejmě dva prověřené talenty, kteří mají na body. Už se nemůžu dočkat, až začneme," dodává Steiner.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.