Stejně jako v Austinu, tak i v Mexiku byl druhý trénink ve znamení testování vyvíjených pneumatik pro sezonu 2023. Nejrychlejší čas zajel George Russell, ten ale jako jeden z mála kroužil také na letošním obutí. A právě na něm svůj nejrychlejší čas zajel.
Druhý trénink nabídl dobré počasí a testování prototypů pneumatik, které jsou vyvíjeny s ohledem na sezonu 2023. Z pohledu samotných výsledků tedy šlo o naprosto irelevantní jízdy. Dá se ale čekat, že silný bude opět Red Bull. Sergio Pérez by chtěl na domácí trati nepochybně zvítězit.
Sekundovat rudým býkům by mělo Ferrari. Scuderii ale průběh druhého tréninku zkomplikoval Leclerc, který boural a notně si poškodil zadní část vozu. Existuje riziko poškození převodovky, případně dokonce pohonné jednotky. V takovém případě by Leclerca čekala na startu nedělního závodu penalizace.
🚩 RED FLAG 🚩Charles hits the barriers hard at the exit of Turn 7 He's OK and out of the car #MexicoGP #F1 pic.twitter.com/8xs4k7KUvx
— Formula 1 (@F1) October 28, 2022Promluvit do boje na čele chce také Mercedes. Stříbrné šípy ale vědí, že trať v Mexiku jim zřejmě tolik nesedne. Hlavně kvůli dlouhé rovince, na které se nejspíš projeví jejich handicap související s dosahováním maximální rychlosti. Střed pole vypadá klasicky vyrovnaně. Můžeme očekávat další díl epické bitvy mezi Alpine a McLarenem o čtvrté místo v Poháru konstruktérů.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.