Ferrari vkládalo do Micka Schumachera velké naděje. Zdá se ale, že ty zůstanou nenaplněny. Zahraniční média informují o tom, že Němec na konci sezony skončí v jezdecké akademii italské stáje i u Haasu.
Schumacher má ve vztahu k své budoucnosti několik problémů. Tím prvním je jezdecká situace u Ferrari. Maranello má dlouhodobé smlouvy s Leclercem i Sainzem a vypadá to, že právě na tenhle tandem chtějí Italové spoléhat ještě několik dalších let. Pravda je taková, že výkony pilotů Ferrari nemusí trápit - jeho problémy jsou jinde, takže tandem Leclerc - Sainz by dával smysl i do budoucna.
Dalším problémem jsou výkony samotného Schumachera. Mick sice předvedl před letní přestávkou pár dobrých závodů, jenže je otázkou, jestli mu to bude stačit... Zdá se, že spíše ne. Týmový kolega Magnussen je většinou rychlejší, Schumachera navíc sráží i poměrně velké množství jezdeckých chyb. Letos už doslova sešrotoval dva vozy, což Haasu v době rozpočtového stropu zrovna dvakrát nepomohlo...
A tak není divu, že se začíná spekulovat o Němcově brzkém konci. Britští novináři v průběhu belgické GP přinesli informaci, podle které Schumacher po sezoně skončí jak u Haasu, tak u FDA. Nebyl by tedy ani členem jezdecké akademie Ferrari, do které spadá od roku 2019. Největšího úspěchu Schumacher dosáhl patrně v ročníku 2020. Tehdy dokázal opanovat šampionát Formule 2.
V případě konce u Haasu by Schumacher junior mohl zamířit k Alpine. Zatím jediný potvrzený pilot modré stáje pro příští rok Esteban Ocon je takové variantě údajně nakloněn. Může se ale také stát, že Mick ve Formuli 1 skončí. V takovém případě by na startovním roštu 2023 nebyl jediný německý pilot.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.