Mick Schumacher neprožívá snadnou sezonu. V posledních dvou závodech to ale vypadá, že se v jeho případě blízká na lepší časy.
Mladý Němec dokázal bodovat ve Velké Británii i v Rakousku, což značně pomohlo jeho reputaci A protože dvakrát bodoval i Kevin Magnussen, připsal si Haas slušný balík bodů do Poháru konstruktérů. Ostřílený Dán před GP ve Francii Schumachera chválí a tvrdí, že od začátku sezony udělal Mick velký pokrok.
„Rozhodně udělal v posledních dvou závodech velký pokrok. Pro tým je to dobré. Momentálně jsme sedmí mezi konstruktéry a to je něco, co potřebujeme. Potřebujeme, aby bodovali oba piloti, protože když boduje jen jeden, je to dost složité. Takže za tým i za Micka jsem rád," popisuje Magnussen.
Haas dokázal v posledních dvou závodech bodovat s oběma vozy, třebaže od Bahrajnu nenasadil výraznější balík vylepšení. Ostatní týmy za tu dobu přinesly hned několik aktualizací, avšak Američané vyčkávají. Důvod je zřejmý - finance. Nově sice ve Formuli 1 začal platit rozpočtový strop, jenže na něj Haas ani nedosáhne. Velkou čárou přes týmový rozpočet jsou navíc dvě spektakulární nehody Micka Schumachera.
I tak ale Haas tempo neztrácí. Alespoň ne na okruzích, které kladou menší důraz na aerodynamiku vozu. „K vylepšením musíte přistupovat opatrně. My jsme sice ještě žádné velké neměli, ale zdá se, že ostatní si těmi svými příliš nepomohli My snad uděláme krok dopředu. Pokud se dokážeme zlepšit o pár desetin na kolo, bude to dobré," dodává Kevin Magnussen.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.