Forma Aston Martinu vypadala ve třetím tréninku v kanadském Montrealu velmi slibně. Jenže v kvalifikaci přišlo drsné vystřízlivění.
Ani jeden zelený vůz totiž nepostoupil do Q2. Tomu nelze říct jinak než fiasko. Vina pilotů to ale nebyla. Aston Martin nezvolil správný tlak v pneumatikách, jak potvrdil jeho šéf Mike Krack. „Zkoumáme to a podle našeho šetření byl problém v tlaku pneumatik. Oba naši piloti se trápili. Oba neměli žádný grip. Snažili jsme se udělat na voze úpravy a vyzkoušet další sady pneumatik. Nic nepomáhalo," dodává šéf týmu.
A pokračuje: „S těmito pneumatikami ještě nemáme tolik zkušeností. Mokro sice bylo i v Monaku, ale tam bylo výrazně tepleji. V tomhle byl Montreal odlišný. Zkusili jsme jít v nastavení určitým směrem, nicméně ten evidentně nebyl správný." Pochopení pro počínání inženýrů ale nemá Alex Wurz. Ten si ve svém komentáři po skončení závodního víkendu nebral servítky.
„Byla to začátečnická chyba, které se může dopustit inženýr ve Formuli 3, ale ne inženýr ve Formuli 1," pravil bývalý pilot Williamsu. Pravdou je, že Aston Martin letos zaujal snad jen bočnicemi, jež jsou velmi podobné těm Red Bullu. Jinak je to ze strany ambiciózního týmu bída s nouzí.
V Silverstone, kde má tým sídlo se sice mohutně pracuje na stavbě hypermoderní továrny, jenže v zákulisí probíhají spekulace o prodeji týmu do jiných rukou. Lawrence Stroll si podle všeho představoval rychlejší postup mezi formulovou smetánku a neúspěchy ho štěstím rozhodně nenaplňují. Navíc ani vztahy s automobilkou Aston Martin nemají být ideální. Její prodeje totiž klesají, přičemž špatné výkony na trati image rozhodně nezlepší.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.
Sedminásobný mistr světa Lewis Hamilton se v lednu podruhé setkal s monopostem Ferrari F1, když si vyzkoušel jízdu s modelem roku 2023 na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya.
Lewis Hamilton, jak jistě všichni fanoušci F1NEWS.cz již vědí, přechází do Ferrari pro sezónu 2025 Formule 1, což vyvolává velkou pozornost veřejnosti. Jde o novou etapu jeho kariéry, kterou odstartuje Velká cena Austrálie od 14. do 16. března 2025.
Sezóna F1 2025 odstartuje netradičně, když všech 10 týmů představí svá nová zbarvení vozů společně během jedinečného večera v londýnské O2 Areně. Tato historická událost slibuje přilákat pozornost fanoušků z celého světa. Víme, kdy se tato událost odehraje.