Druhý trénink v Miami patřil Russellovi s Mercedesem. Problémy měl Carlos Sainz, který opět havaroval. O moc lépe na tom nebyl ani Max Verstappen. Úřadující šampion se potýkal s technickými problémy a nepřipsal si ani jedno měřené kolo.
Úvod druhého tréninku probíhal v poklidném rytmu. Jezdcům to na nové trati pořád docela klouzalo, takže nikdo přehnaně neriskoval. Přesto se Sergio Pérez roztočil. Micku Schumacherovi pro změnu odletěl kus bočnice. Do vedení se dostali jezdci Ferrari. Sainz byl o desetinu rychlejší než Leclerc. Oba přitom kroužili na střední směsi.
🚩 RED FLAG 🚩Sainz hits the wall at Turn 13Driver has exited the car and is OK #MiamiGP #F1 pic.twitter.com/HEp0CEYdVU
— Formula 1 (@F1) May 6, 2022Následovala další chyba a další havárie Carlose Sainze. Španěl ve službách Ferrari ztratil kontrolu nad vozem, načež skončil v bariéře. Zavlála červená vlajka. Problémy měli také u Red Bullu. Na voze Maxe Verstappena byla potřeba výměna převodovky.
Když Holanďan vyjel na trať, do vysílačky si stěžoval. Nezamlouvalo se mu řízení, které šlo podle jeho slov ztuha. Při dojezdovém kole se navíc začaly z Maxova monopostu šlehat plameny. V rámci kvalifikačních simulací zajel nejlépe Russell. Zdá se, že Mercedes má v Miami slušnou formu. Dařilo se i Hamiltonovi, který byl čtvrtý.
Rychlá kola předvedli rovněž Leclerc a Pérez. Poté se o další červené vlajky postaral Latifi. Kanaďan ve službách Williamsu musel vůz odstavit kvůli technickým problémům. Ztratil výkon. V dobrém světle se tradičně ukazovali Alonso a Norris. Naproti tomu jejich týmoví kolegové tak výrazní nebyli. V sobotu nás čeká třetí trénink a kvalifikace.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.