Carlos Sainz přišel do Ferrari před loňskou sezonou a díky svým výkonům v rudém si Španěl získal vysoký kredit. Nyní to vypadá, že s Ferrari bude spojena i jeho další budoucnost.
„Blížíme se k finálnímu podpisu smlouvy. Vypadá to dobře. Je to pro mou kariéru velmi důležitý kontrakt. Stejně tak jako pro Ferrari, takže si dáváme záležet na detailech," pověděl Sainz španělským médiím
Má se za to, že Carlos podepíše smlouvu v trvání dvou let. Coby člen Scuderie by tak závodil minimálně do konce ročníku 2024. Stejně jako Leclerc. Nutno dodat, že šéf týmu Mattia Binotto je s jezdeckou sestavou svého týmu spokojený. Švýcarský inženýr se nechal několikrát slyšet, že Ferrari má momentálně nejlepší tandem pilotů na startovním roštu. I z tohoto pohledu by sázka na Sainze dávala smysl.
Dalším důležitým aspektem je kontinuita. I na tu chtějí v Maranellu spoléhat. Pokud však k podpisu avizovaného kontraktu opravdu dojde, radost z něj zřejmě nebude mít Mick Schumacher. Znamenalo by to totiž, že se syn sedminásobného mistra světa Michaela Schumachera do Maranella minimálně v následujících dvou letech nepodívá.
Tedy nejspíš... Na závěr zmiňme, že Sainz získal v úvodních dvou závodech letošní sezony dvě pódiová umístění. V Bahrajnu skončil druhý a v Saúdské Arábii třetí. Přesto však se svými letošními výkony zatím moc spokojený není.
„Není to stoprocentní. Nicméně v Saúdské Arábii udělala moje strana garáže určitý pokrok. V autě se cítím lépe. Bylo to lepší než v Bahrajnu. Pořád mi ale chybí několik desetin. Jsem si každopádně jistý, že nakonec se mi je podaří nalézt. Teď je důležité pravidelně sbírat body a pódia. Poté se připojím ke klukům na čele a budeme společně bojovat o vítězství."
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.