První trénink na nejrychlejším městském okruhu v kalendáři Formule 1 zvládl nejlépe Charles Leclerc. Těsně za ním skončil Max Verstappen. Třetí příčku obsadil Valtteri Bottas s Alfou.
Úvod prvního tréninku patřil jezdcům Red Bullu, kteří se na čele výsledkové listiny přetahovali a nejrychlejší čas. Oba měli přitom nazuty nejtvrdší pneumatiky. To Gasly předvedl v první zatáčce masivní probbrždění. Svůj vůz však Francouz nepoškodil. Hůř na tom byl Magnussen. Dán si stěžoval na problémy s řazením, kvůli čemuž ho jeho tým povolal zpět do boxů.
Verstappen s Pérezem rozdělili na čele průběžné výsledkové listiny piloti AlphaTauri. Ferrari prozatím vyčkávalo v boxech. Pak přišla červená vlajka. Způsobilo ji zničení reklamní cedule podél trati. Ředitelství závodu tak muselo dát pokyn k vyčištění okruhu. Tím, kdo ceduli zničil, byl Lando Norris.
Sainz s Leclercem vyjeli po třiceti minutách. Oba měli v tu dobu nazuty nejtvrdší pneumatiky. Vzhledem k dosahovaným časům bylo jasné, že jezdci Scuderie simulovali jízdy s větším množstvím paliva. Hamilton si mezitím do týmového rádia stěžoval na poskakování svého monopostu.
Leclerc se postupně vyšvihnul na třetí příčku za Verstappena a Gaslyho. Následně zajel Monačan dokonce nejrychlejší čas. Jeho týmový kolega Sainz byl čtvrtý. Parádní čas zajel třetí Bottas, v elitní desítce byly také oba piloti Alpine. Závěr výsledkové listiny patřil Williamsu a Haasu.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.