 
            Tým Alpine dále pokračuje v postupné změně své struktury. Francouzi nyní oznámili další novinky.
Ředitelem technického oddělení se nově stává Pat Fry. Do role technického ředitele zároveň povýšil Matt Harman. Jedná se o stejný princip, který využívá mistrovský Mercedes. Fry bude mít na starosti plánování dlouhodobějších strategických cílů a Harman dění přímo na okruhu.
Fry je momentálně jedním z nejzkušenějších inženýrů ve Formuli 1. Dlouhé roky působil u McLarenu, objevil se také ve Ferrari a Manoru. Pro Alpine by měl být britský odborník stěžejní osobností. Vedení automobilky se rozhodlo dát mu na bedra tu nejvýraznější zátěž. Matt Harman dříve hájil barvy Mercedesu.
„Pat a Matt ve vedení našeho technického oddělení výrazně zlepšují jeho pozici. Pat je jedním z nejzkušenějších inženýrů v našem sportu. Matt má obrovský zápal, přičemž jeho komplexnost bude klíčová v tom, abychom z našich vozů dostali maximum," řekl Laurent Rossi.
Jen dodejme, že Alpine nedávno opustili Marcin Budkowski a Alain Prost. Zejména v případě čtyřnásobného mistra světa Prosta šlo přitom o odchod vyhrocený. Francouz se nechal slyšet, že Rossi se samovolně pasoval do role samovládce, který prý nestrpí odpor.
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.