Odborný poradce Red Bullu oceňuje schopnosti svého pilota Maxe Verstappena a řadí jej k těm největším velikánům Formule 1. Jeho souboje s Lewisem Hamiltonem se loni líbily i Danielovi Ricciardovi z McLarenu.
"Nesrovnával bych je, protože to je nemožné. Hovoříme totiž o dvou odlišných érách," začíná odborný poradce Red Bullu, který Verstappena považuje za nejlepšího jezdce v F1. Holanďan svůj talent doložil loni nejvyšším počtem vítězství v kvalifikacích, v závodech i mistrovským titulem.
"Ale něco společného mají - naprosté soustředění. Mohli byste to nazvat dokonce bezohledností. Nemají nic jiného než touhu po vítězství," pokračuje Marko ve srovnání Maxe s Ayrtonem Sennou a Michaelem Schumacherem, jehož počet 7 mistrovských titulů loni Lewis Hamilton právě kvůli jezdci Red Bullu nepřekonal.
"Aby dosáhli svých cílů, mohou zajít za hranice možného. Hamilton by si už měl uvědomit, že Verstappenovi nemůže nechat nejmenší šanci na útok. Zaútočí ještě dříve, než jej spatříte v zrcátkách," vzkazuje na dálku pilotovi Mercedesu.
Ten stále otálí s oficiálním potvrzením toho, zda bude pokračovat v závodění ve Formuli 1 - podle našich zákulisních informací by ale měl pokračovat a na slavnostním přestavení nového vozu W13 by 18. února neměl chybět a v bitvě o další titul se svým hlavním rivalem bude pokračovat.
"Samozřejmě, že na to žárlím," komentuje Ricciardo loňské souboje svého bývalého týmového kolegy z Red Bullu s Hamiltonem. "Když dám závist stranou, pro F1 jde o tak dobrý duel! Nemůžu si vzpomenout na jiný rok, kdy by se dva jezdci tak často potkávali kolo na kolo."
"Přál bych si, abych byl mezi nimi. Lewis už dlouho nemusel tak závodit. Je to skvělé pozorovat dva jezdce z odlišných konců spektra, jak spolu bojují," pochvaluje si Ricciardo napínavý průběh loňské sezóny.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.
Mick Schumacher jedná s týmem Cadillac o své možné návratu do Formule 1 v sezóně 2026. Po období nejistoty a hledání nové příležitosti se zdá, že mladý závodník má reálnou šanci znovu se objevit na startovním roštu díky ambicióznímu projektu nováčka mezi týmy F1.
Odchod Jonathana Wheatleyho z Red Bullu přišel jako velké překvapení, protože ve týmu působil téměř dvě desetiletí na klíčových pozicích. Jeho rozhodnutí odchodu odráželo skryté napětí uvnitř stáje a naznačilo významné personální změny v konkurenčním prostředí formule 1.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.