Red Bull se po zisku jezdeckého titulu soustředí na to, aby v týmu zachoval stabilitu. Rudí býci nyní prodloužili smlouvu s Christianem Hornerem.
Horner stojí v čele týmu od roku 2005. Tedy od doby, kdy Red Bull vstoupil do královny motorsportu. Je proto nejdéle sloužícím šéfem stáje v současném startovním poli. Pod jeho vedením získal Red Bull jezdecký i konstruktérský titul v období mezi lety 2010 - 2013. Nejčerstvější úspěch máme všichni ještě v živé paměti. A sice triumf Maxe Verstappena v letošním šampionátu jezdců. Horner bude stát v čele týmu minimálně do roku 2026. Obě strany si vzájemnou spolupráci pochvalují.
„V následujících letech chceme mít k dispozici silný a stabilní tým. Přijdou změny v oblasti šasi i motoru, proto je našim cílem, aby byl Red Bull i nadále postavený na silných základech. Christian je charismatický šéf, stáj pod jeho vedením funguje. Máme to rozdělené tak, že on je lidem na očích a já kooperuji spíše v pozadí," říká odborný poradce Helmut Marko.
Další klíčivý aspekt pro Red Bull je, aby prodloužil kontrakt se svou jezdeckou hvězdou - Maxem Verstappenem. Ten současný Verstappenovi vyprší na konci sezony 2023. Holanďan se nedávno nechal slyšet, že by v týmu rád zůstal minimálně dalších deset let. V kuloárech se proto začalo okamžitě spekulovat, že Red Bull pro něj právě takovou smlouvu chystá. Helmut Marko však tuto informaci nepotvrdil. „Momentálně o tom diskutujeme. Zatím to nebudu nijak blíže komentovat," řekl Marko.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.