Ve druhém tréninku zůstal na čele Lewis Hamilton, kterého tentokrát následoval Valtteri Bottas. O vzrušení se pět minut před koncem tréninku postaral Charles Leclerc. Monačan tvrdě havaroval a svůj vůz doslova zničil.
Druhý trénink se už jel v Saúdské Arábii za tmy, tedy v podmínkách, které budou panovat i během nedělního závodu. Oproti prvnímu tréninku klesla teplota o deset až patnáct stupňů. Na čele se po úvodních deseti minutách jízd usadil Verstappen před Leclercem a Sainzem.
Chvíli poté zatlačili Hamilton s Bottasem. Do vedení se dostal Hamilton, který měl náskok necelé jedné desetiny na druhého Bottase a téměř tří desetin na třetího Verstappena. Druhý pilot Red Bullu Sergio Pérez ztrácel. Mexičan byl průběžně sedmý a jeho manko činilo téměř vteřinu. Před Mexičanem se nacházel Cunoda a oba piloti Ferrari.
Viděli jsme i drobné incidenty. Sebastian Vettel projel rovně jednu ze šikan, Mick Schumacher se pravým zadním kolem dotknul bariéry. Ani v jednom případě však nedošlo k žádnému poškození vozu.
Charles Leclerc is off into the wall at Turn 22He is out of his car and confirms he's okay over the radio. The session has been red flagged and will not be resumed#SaudiArabianGP 🇸🇦 #F1 pic.twitter.com/KWRttUcl0W
— Formula 1 (@F1) December 3, 2021Kvalifikační simulace Verstappenovi nevycházela. Adept na titul mistra světa nedokázal poskládat ideální kolo na nejměkčích pneumatikách, což znamenalo, že se před něj dostal i Gasly se sesterským AlphaTauri. Velmi dobře vypadalo rovněž Alpine. Oconovi s Alonsem patřila pátá a šestá příčka. Naopak kvalifikační simulace nevyšly jezdcům Ferrari, Leclerc i Sainz se v nich dopustili chyb. Také proto byl Sainz sedmý a Leclerc desátý.
Dále to příliš nešlo Pérezovi, což je pro Red Bull problém vzhledem k Poháru konstruktérů. Pozice v elitní desítce vyklidil McLaren i Aston Martin. Těmto týmům závěr sezony vůbec nevychází. Chybu v první zatáčce předvedl Mazepin, ani on si ale vůz nepoškodil.
Takové štěstí neměl Charles Leclerc. Monačan pět minut před koncem druhého tréninku ztratil kontrolu nad zadní části svého vozu, což ho katapultovalo ve vysoké rychlosti do bariéry. Charles odešel po svých, ale z jeho auta toho moc nebylo. Následovaly červené vlajky, které vzhledem k času znamenaly konec druhého tréninku.
Kimi Antonelli zažil v premiérové sezoně F1 výrazné výkyvy, kdy po slibném startu následovalo slabší období během evropských závodů. Mladý Ital prozradil, kdy nastal opětovný zlom ke zlepšení výkonů.
Sezóna 2026 ukončí éru monopostů s přísavným efektem, které formovaly současnou podobu Formule 1. Nová pravidla přinesou zcela novou technickou kapitolu šampionátu. Lewis Hamilton prozradil jeho vztah ke končící ground-effect éře.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.