 
            Kromě bitvy o mistrovské tituly vrcholí také řežba, ve které je v sázce třetí místo v Poháru konstruktérů. Ferrari a McLaren působí velmi vyrovnaně, o silných stránkách či slabinách obou stájí se před závěrem sezony rozhovořil Mark Webber.
Rozdíl mezi oběma soupeři činí v tuto chvíli sedm a půl bodu ve prospěch McLarenu. Britská stáj zazářila zejména na Monze, kde brala double, naproti tomu Ferrari se zdá být na koni v současné době - obzvláště po nasazení vylepšeného motoru. Vždyť Charles Leclerc bojoval v Turecku dokonce i s Maxem Verstappenem. Nad situací obou rivalů se nyní zamýšlí bývalý pilot Red Bullu či Williamsu Mark Webber. Podle Australana je výhoda Ferrari v jezdeckém složení, jeho piloti jsou prý konzistentnější než ti u McLarenu.
„Myslím, že jezdci jsou výhodou Ferrari. Charles a Carlos jezdí velmi vyrovnaně, což je pro Ferrari trumf. V tomto ohledu mají nad McLarenem navrch. Lando sice jezdí skvěle, čímž ukazuje, jaký má vůz McLarenu potenciál, ale Daniel se zatím většinou trápí a určitě není spokojen s tím, jak se mu daří. Navíc po představení nového motoru by to pro Ferrari mělo být ještě lepší," hlásí Webber.
„McLaren podle mě zahodil několik velkých příležitostí, přičemž Ferrari je teď z mého pohledu na koni. Jak už jsem říkal, mají dva vyrovnané piloty a s novou pohonnou jednotkou jim to dává výhodu. Celkově je to ale parádní souboj mezi dvěma legendárními týmy, těžko říct, jak to nakonec dopadne," pokračuje.
Ani McLaren však není podle Webbera bez silných stránek. Britové mají podle bývalého závodníka výhodu v silném vedení. Jak by taky ne, vždyť duo Andreas Seidl - Zak Brown dlouhodobě ukazuje, že jejich vize je tou správnou. McLaren se pod jejich vedením konstantně zlepšuje, to je fakt, který nemůže nikdo popřít.
„Myslím, že McLaren je na tom organizačně velmi dobře. V tomto ohledu disponují z mého pohledu větším dynamitem než Ferrari. Vypadají v klidu, interně pracují velmi dobře - velmi tvrdě - aby se poučili z chyb. Viděli jsme jejich emoce na Monze, zažili si těžké roky, ale je zřejmé, že se vrací zpět. Přál bych jim, aby získali třetí místo mezi konstruktéry," uzavírá Mark Webber.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.