Max Verstappen se na včerejší tiskové konferenci po dotazu novinářů vrátil ke kolizi s Lewisem Hamiltonem a k tomu, co následovalo těsně poté.
Mnoho lidí Holanďanovi vyčítalo, že odešel od havárie, aniž by zkontroloval stav svého soupeře z Mercedesu. Byl stále naštvaný kvůli tomu, jak Hamilton oslavoval své vítězství v Silverstone, zatímco on sám po nárazu do zdi skončil v nemocnici?
"Na světě je spousta pokrytců, to je jasné. Já jsem vyskočil z auta a podíval se vlevo. A on se samozřejmě pořád snažil vycouvat, kroutil volantem a pokoušel se dostat z pod mého vozu. Proto si myslím, že byl absolutně v pořádku," vysvětluje Verstappen své počínání.
O nějakém vážnějším zranění Hamiltona vůbec nepochyboval: "Když také v pondělí nebo v úterý letíte do Ameriky, abyste navštívili galavečer, tak si myslím, že to uděláte, jen když jste v pořádku. Podle mě tam tedy už všechno bylo pod kontrolou."
O své penalizaci se pak dozvěděl až cestou domů. S rozhodnutím komisařů však nesouhlasí, podle něj nesl větší vinu Hamilton: "Byl jsem trochu překvapený, že jsem dostal penalizaci v podobě odsunu o tři místa zpět na roštu, ale už tak zkrátka rozhodli. Nesouhlasím s tím. Mám samozřejmě své názory. Ale jdeme prostě dál a vytěžíme z toho maximum. Určitě to není ideální, ale nejde ani o konec světa."
Dotazy poté směřovali k tomu, o kolik je nyní vyšší pravděpodobnost dalších kolizí s Hamiltonem, když se ke konci sezóny přiostřuje bitva o titul. To však jezdci Red Bullu starosti nedělá, eskalace incidentů podle něj nehrozí.
"Alespoň ne z mé strany. Jsem docela v klidu a vše kolem mě nechává chladným. Jde spíše o otázky, které dostávám. Všichni jsme dostatečně profesionální na to, abychom tohle nechali za sebou v Monze. Pojďme opět pokračovat zde v Soči a v dalších závodech poté," vybízí Verstappen.
Podle Hamiltona se nyní těžko vyrovnává s obrovským tlakem, kdy bojuje o svůj první mistrovský titul: "On to samozřejmě nepřipustí a nechci tady vyvozovat nějaké závěry, jen říkám, jak jsem se cítil, když jsem poprvé bojoval o titul. A rozhodně mě to tížilo."
Verstappen na Hamiltonovu domněnku o dopadu velkého tlaku na něj sarkasticky odpovídá: "Jo, jsem tak nervózní, že sotva spím. Je to příšerné bojovat o titul. Fakt to nenávidím. Jo."
Pure magic last night. These designers — Kenneth Nicholson, Theophilio, Jason Rembert — deserve this moment just as much as any other designer who attends the Met Gala. The goal is, and always will be, to open doors for young Black creatives 🖤 pic.twitter.com/H11q1kDWj7
— Lewis Hamilton (@LewisHamilton) September 14, 2021
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.