Fernando Alonso je jedním z nejzkušenějších pilotů současného startovního pole. Velezkušený závodník by se podle svých slov nebál přímé konfrontace s žádným ze svých nynějších soupeřů. Tedy... Vyhnul by se pouze jedinému.
„Momentálně je Max Verstappen zřejmě jediný pilot, se kterým bych nerad soupeřil v jednom týmu," hlásí Alonso. Podle dvojnásobného šampiona totiž Verstappen vyzrál a bojovat proti němu v Red Bullu, který je postaven mladé hvězdě na míru, by prý bylo velmi obtížné.
Bývalý pilot Renaultu či McLarenu své tvrzení opírá dost možná o příklad Sergia Péreze. Ten ve Force Indii a později Racing Pointu zářil, jenže proti Verstappenovi v "jeho" Red Bullu strádá. Mexičan měl sice několik dobrých záblesků, ale celkově jsou jeho výkony spíše za očekáváním. Rakouská stáj s ním prodloužila smlouvu zejména z důvodu, že na druhou sedačku momentálně neměla lepšího adepta. Koneckonců Helmut Marko se nechal slyšet, že dlouhodobě s Pérezem nepočítá.
„Momentálně je Max jedním z nejlepších pilotů na roštu. Nemyslím si, že by existovalo mnoho lidí, kteří by mohli přijít do Red Bullu a porazit ho. Možná, že kdybyste s ním soupeřili v jiném týmu, měli byste větší šanci. Každopádně Red Bull je postaven kolem něj a on je v něm velmi silný. Opravdu velmi si ho vážím. Pro mě je to největší favorit letošního šampionátu i těch následujících," vyznává se Alonso.
„Max byl už jako mladý velmi rychlý. Začínal na vysoké úrovni, ale někdy byl možná až moc agresivní a měl nějaké nehody. Teď ale podle mě vyzrál, což ho dostalo na vyšší level. Je teď podle mě komplexním jezdcem a pro každého by bylo velmi složité jej zdolat," uzavírá.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.