Kolize, která se odehrála mezi Maxem Verstappenem a Lewisem Hamilonem na italské Monze stále budí vlnu vášní. Zejména v Anglii Verstappena nešetří
Pilot Red Bullu dostává co proto především od fanoušků, ale také bývalých závodníků. Příkladem budiž mistr světa z roku 1996 Damon Hill, který Verstappenovi nemůže přijít na jméno. Bývalý jezdec Williamsu nebo Jordanu si stojí za tím, že mladá holandská hvězda bourá až příliš. Verstappen zkrátka prý ještě nedozrál.
Jako důkaz uvádí Hill některé další piloty a dodává, že ti při předjíždění nehavarují ani zdaleka v takové míře. Konkrétně se jedná o Fernanda Alonsa a Daniela Ricciarda, ty zmiňuje předposlední mistr světa v barvách Williamsu jakožto příklad.
„Nechci, aby se takovým způsobem rozhodovalo o mistrovském titulu. Chceme vidět odvážné manévry, čistá předjetí... Dám vám příklad, třeba Fernando Alonso a Daniel Ricciardo jsou v tomto ohledu jedni z nejlepších. Nevrážejí do ostatních jezdců. Pořád slýchám, že to byl závodní incident, jsou tu hlasy, které tvrdí, abychom je nechali závodit, ale povinností každého pilota je také to, aby se vyhýbal nehodám," líčí Damon Hill.
Do Verstappena tepe rovněž trojnásobný šampion Jackie Stewart, "létající Skot" si myslí, že Max dospívá déle než by měl. „Opravdu jsem čekal, že dospěje rychleji. Je momentálně asi nejrychlejším pilotem v poli, ale abyste byli dobrým šampionem, nemůžete se neustále zaplétat do nehod. Navíc on se na Lewise po tak vážné nehodě ani nepřišel podívat, to vážně nechápu. Pro mě je takové chování zavrženíhodné," kritizuje Stewart.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.