Williams je dalším týmem, který potvrdil svou jezdeckou sestavu - v příštím ročníku Formule 1 za něj budou nastupovat Alexander Albon a Nicholas Latifi.
"Williams s radostí oznamuje, že Nicholas Latifi a Alex Albon vytvoří jezdeckou dvojici pro ročník 2022 šampionátu Formule 1," stojí v prohlášení týmu, který opouští George Russell, jenž u Mercedesu nahradí Valtteriho Bottase.
Latifi bude u týmu působit čtvrtým rokem, třetím jako závodní pilot, zatímco Albon se po roční přestávce do F1 vrací. Letos působil pouze jako testovací a rezervní pilot Red Bullu, čehož využil k vítězství v závodech šampionátu DTM. Předtím jezdil v F1 za Toro Rosso a Red Bull, se kterým to v roce 2020 dotáhl dvakrát na pódium.
"Jsem velmi nadšeni naší novou jezdeckou sestavou. Oba jezdci představují skvělou směsici mládí a zkušenosti, což se nejen skvěle hodí týmu, ale taky nám to pomůže dosáhnout dalšího kroku v naší cestě," těší výkonného ředitele Josta Capita.
"Alex je jedním z největších talentů v motorsportu, který už má rozsáhlé zkušenosti z F1 z dob svého působení u Red Bullu. Několikrát dosáhl na pódiu, což podtrhuje jeho rychlost. Víme, že se v Grove bude hned cítit jako doma," pokračuje šéf Williamsu.
"Nicholas na nás mezitím neustále působil za poslední tři roky svou tvrdou prací, pílí a pozitivním přístupem. U Williamsu pokračuje ve svém vývoji a vyrostl v působivého F1 jezdce, jak jsme viděli díky jeho dojezdům na bodech v této sezóně," chváli Capito mladého Kanaďana.
"Nyní se těšíme na pokračování našeho pozitivního vývoje jako týmu a na co nejlepší zakončení této sezóny, než svou pozornost upřeme k ročníku 2022," uzavírá 62letý manažer se zkušenostmi z McLarenu a sportovního oddělení Volkswagenu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.