Bývalý pilot Mika Häkkinen doporučuje vedení Mercedesu, aby si Valtteriho Bottase ponechalo i pro příští sezónu. To však Ralf Schumacher považuje za velmi špatný nápad, podle něj by měli vsadit na mladého Georgea Russella.
"Když se podíváte na fakta a výsledky za všechny tři roky Valtteriho po boku Lewise, na to, co tým s těmito dvěma jezdci dosáhl, těžko byste to mohli překonat. Je to neuvěřitelné, brilantní," popisuje mistr světa Formule 1 z let 1998 a 1999.
"Bottas je skvělý jezdec. Bývá často kritizován, až příliš. Jezdit po boku Lewise není hračka. Talent a rychlost nestačí. Zkušenost, kterou tito lidé mají, je neuvěřitelná. To se na internetu nebo z knih nenaučíte," pokračuje Häkkinen, jenž zastupuje Bottase.
"Jsem si jistý tím, že si v týmu říkají: 'Máme zde fantastického závodního jezdce. My máme takové pořekadlo: 'Pokud hodiny fungují, tak je neotvírejte ve snaze je zlepšit. Zkrátka je nechte jet,'" přirovnává 52letý Fin, jenž během svých 161 startů v F1 dokázal 20krát zvítězit a 51krát stanout na pódiu. Kromě toho ovládl 26 kvalifikací.
Pochvaluje si také, že Mercedes se může na Bottase spolehnout v bitvě o konstruktérský titul - na rozdíl od svého největšího rivala: "U Red Bullu momentálně vše záleží na Maxovi. Mám rád Sergia [Péreze], je to skvělý kluk. Musí se ale dostat Maxovi blíže. Musí mu být na dostřel alespoň dvou desetin, ne dál, jinak nedokážou auto během víkendu dostatečně rychle rozvíjet."
"Pro vítězství v šampionátu potřebujete dva piloty, kteří konzistentně skórují, kteří na sebe navzájem tlačí díky vyrovnaným časům na kolo, aby se auto dalo vyvíjet. Každá velká cena se počítá," uzavírá Häkkinen, jehož doporučení pro Mercedes ohledně jezdecké sestavy zní jasně.
Podle dalšího bývalého jezdce Ralfa Schumachera by to nicméně byla hloupost: "Pevně doufám, že u mercedesu bude příští rok Russell. Cokoliv jiného by bylo naprosto nezodpovědné z ohledu na budoucnost. Lewis má 36, za dva či tři roky bude sýr téměř snězený. Mercedes se musí připravit na dobu po Lewisovi."
"Russell by na Lewise vyvinul větší tlak. To, co předvedl loni v Bahrajnu bylo neuvěřitelné. George se kvůli své velikosti ani nevlezl do auta, ale přesto by dokázal vyhrát, pokud by se tým nedopustil chyby v boxech. To by pro něj byl skvělý výsledek. Lewis to dobře ví, proto se tak rychle vrátil před Abú Zabí," reaguje Schumacher na přání Lewise, aby Bottas zůstal i příští rok.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.