Šéf Ferrari Mattia Binotto by sice přál jezdci Red Bullu Maxovi Verstappenovi, aby vyhrál letošní seriál mistrovství svět, po letní přestávce si to však podle něj pohlídá Lewis Hamilton z Mercedesu.
První část letošní sezóny napověděla, že si to letos o titul rozdají jen dva piloti: Lewis Hamilton a Max Verstappen. Ferrari se svými jezdci na to šanci mít nebude, to se spíše zaměří na zisk třetího místa mezi konstruktéry a porážku McLarenu, se kterým má po 11 podnicích shodný počet 163 bodů.
Binotto si by po letech kralování Hamiltona na špici sice přál trochu zpestření v podobě výhry Verstappena, pilot Red Bullu podle něj ale nakonec prohraje: "Jde hlavně o vzrušující bitvu. Oba jsou výjimečnými jezdci, velmi talentovaní. Jeden z nich to už ukázal a ten druhý má nespornou rychlost ve všem, co předvádí."
"Pokud bych si měl vsadit, tak podle mě vyhraje Lewis. Říkám to proto, že podle mě zvítězí Mercedes. Jde o solidní tým, který to v posledních letech prokázal. Myslím si, že mají všechny prvky potřebné pro vítězství, a jako úřadující šampioni určují tempo," pokračuje Binotto, jenž řadí Red Bull až za Stříbrné šípy.
Bez ohledu na to by si přál napínavé závody až do konce a vítězství Verstappenovi: "Doufám, že spolu budou bojovat do samotného konce, aby byl šampionát otevřený, sváděly se vzrušující souboje a bitva kvůli show byla bitva co nejtěsnější."
"Vždy fandím svému Ferrari, ale také fandím Maxovi, protože si myslím, že by bylo dobré, kdyby se ve sportu změnil současný stav," uvádí Binotto na adresu dlouholeté dominance Mercedesu.
Hamilton se před letní přestávce dostal na koně, když v posledních dvou závodech nasbíral 45 bodů, zatímco Verstappen pouze pět. Holanďan kvůli tomu přišel o vedení v šampionátu, na Lewise nyní ztrácí 8 bodů. Sezóna je ale dlouhá, na jezdce v její druhé části čeká 12 závodů a Red Bull věří, že bude mít dostatečně rychlé auto, aby mohl Mercedes porazit.
Česká loterijní společnost Allwyn, jejímž majitelem je miliardář Karel Komárek navázala partnerství s Formulí 1 a týmem Mclaren.
Mercedes vyměnil Lewise Hamiltona za talentovaného teenagera Kimia Antonelliho pro sezónu 2025 F1. Toto Wolff se však rozhodl zmírnit toto riziko příchodem zkušeného Valtteriho Bottase.
Legenda F1 Gerhard Berger má úzké vazby na oba týmy Red Bullu a jeho pohled na jejich aktuální situaci rozhodně stojí za pozornost.
Williams uzavřel významné partnerství se softwarovým gigantem Atlassian, což přinese nejen finanční podporu, ale i změnu jména týmu pro sezónu 2025.
McLaren si pojistil klíčového odborníka, který sehrál zásadní roli v boji o titul v roce 2024. Tým oznámil prodloužení smlouvy se šéfem aerodynamiky Peterem Prodromouem na delší období s cílem udržet konkurenceschopnost a pokračovat v úspěšném návratu na vrchol Formule 1.
Ollie Bearman si stanovil ambiciózní cíle pro svou první kompletní sezónu ve Formuli 1, přičemž přiznal, že po třech startech v roce 2024, jako rezervní jezdec, toužil po větších úspěších.
Alain Prost přirovnal Maxe Verstappena k Nikimu Laudovi, oceňujíc jeho přímý přístup k závodům, který mu pomohl získat čtyři tituly a 63 vítězství. Prost věří, že Verstappen je skvělý šampion, který ukázal něco navíc, a že v budoucnu pravděpodobně překoná jeho úspěchy.
Legendární General Motors se chystá vstoupit do královny motorsportu jako nový výrobce, což otevírá cestu pro 11. tým na startovním roštu. Velká změna, která může zamíchat v roce 2026 kartami.
Lewis Hamilton sní o dokonalém debutu u Ferrari – triumf v sezoně 2025 by mu přinesl rekordní osmý titul ve Formuli 1 a zapsal by se do historie ikonického týmu.
Super Bowl patří mezi nejsledovanější sportovní akce roku – v USA ho u obrazovek sleduje kolem 120 milionů fanoušků, dalších 60 milionů pak po celém světě. Tento vrchol sezóny amerického fotbalu je nejen sportovním svátkem, ale i obrovskou kulturní událostí.
Na letošním Super Bowlu bylo k vidění několik reklam a nových trailerů, mezi nimiž nechyběla ani čerstvá ukázka z očekávaného závodního filmu, v němž hlavní roli ztvárňuje Brad Pitt a děj se točí kolem světa F1.
Formule 1 je vnímána jako sport profesionality, ale emoce, včetně vulgárních výrazů, jsou součástí motorsportu. Zak Brown se k debatě o jejich regulaci vyjadřuje s tím, že pokud se nechtěné výroky nemají dostat na veřejnost, stačí je prostě nevysílat.