Ve Formuli 1 nemá ani jedno pódium, přičemž s ohledem na počet odjetých závodů je v tomto ohledu smutným rekordmanem. Přesto se Nico Hülkenberg může vrátit do královské třídy motorsportu.
Brzy čtyřiatřicetiletý závodník se na okruzích velkých cen objevil naposledy loni, kdy hájil barvy Racing Pointu. Tehdy zaskakoval za Lance Strolla i Sergia Péreze, kteří byli postupně pozitivně testováni na covid-19. Zkušený Němec odjel dobré závody, k zajištění sedačky pro novou sezonu mu to však nestačilo. Z části možná i kvůli tomu, že Hulk nedisponuje převratným sponzorským zázemím, které hraje v dnešní Formuli 1 prim. A nejen v ní.
Přesto bývalý pilot Williamsu věří, že má stále co nabídnout. „Pořád si myslím, že mám motorsportu coby aktivní závodník co dát. Chybí mi to. Můj život je teď o dost uvolněnější, absenci neustálého tlaku, který je na vás kladen si pevně uvědomíte až když o něj přijdete," říká Hülkenberg.
Právě v barvách Williamsu by se přitom mohl Nico do Formule 1 vrátit. Všeobecně se totiž předpokládá, že George Russell povýší do Mercedesu. Bez šance by Hülkenberg nemusel být ani u Haasu. „Některé týmy jsem oslovil, avšak nechci zacházet do detailů," pokračuje.
Zadarmo nicméně závodit nechce. „Takové spekulace tu jsou, ale víte... Pořád si myslím, že patřím do Formule 1, pořád mám na to, aby byly moje výkony velmi kvalitní. V takovém případě si podle mě zasloužíte, aby byla vaše práce adekvátně ohodnocena."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.