Ve Formuli 1 nemá ani jedno pódium, přičemž s ohledem na počet odjetých závodů je v tomto ohledu smutným rekordmanem. Přesto se Nico Hülkenberg může vrátit do královské třídy motorsportu.
Brzy čtyřiatřicetiletý závodník se na okruzích velkých cen objevil naposledy loni, kdy hájil barvy Racing Pointu. Tehdy zaskakoval za Lance Strolla i Sergia Péreze, kteří byli postupně pozitivně testováni na covid-19. Zkušený Němec odjel dobré závody, k zajištění sedačky pro novou sezonu mu to však nestačilo. Z části možná i kvůli tomu, že Hulk nedisponuje převratným sponzorským zázemím, které hraje v dnešní Formuli 1 prim. A nejen v ní.
Přesto bývalý pilot Williamsu věří, že má stále co nabídnout. „Pořád si myslím, že mám motorsportu coby aktivní závodník co dát. Chybí mi to. Můj život je teď o dost uvolněnější, absenci neustálého tlaku, který je na vás kladen si pevně uvědomíte až když o něj přijdete," říká Hülkenberg.
Právě v barvách Williamsu by se přitom mohl Nico do Formule 1 vrátit. Všeobecně se totiž předpokládá, že George Russell povýší do Mercedesu. Bez šance by Hülkenberg nemusel být ani u Haasu. „Některé týmy jsem oslovil, avšak nechci zacházet do detailů," pokračuje.
Zadarmo nicméně závodit nechce. „Takové spekulace tu jsou, ale víte... Pořád si myslím, že patřím do Formule 1, pořád mám na to, aby byly moje výkony velmi kvalitní. V takovém případě si podle mě zasloužíte, aby byla vaše práce adekvátně ohodnocena."
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.
Mercedes má podle všeho jasno, že i v roce 2026 bude spoléhat na George Russella a Kimiho Antonelliho. Oficiální potvrzení jezdecké sestavy ale zatím stále chybí.
Andrea Kimi Antonelli přišel v Zandvoortu o šanci na dobrý výsledek po kolizi s Charlesem Leclercem v zatáčce číslo 3. Za incident dostal nováček ve Formuli 1 desetisekundový trest.
Lewis Hamilton obdržel od komisařů trest za svou jízdu na cestě na startovní rošt při Velké ceně Nizozemska.