Během sobotního tréninku se toho na trati moc nedělo. Cílem jednotlivých týmů bylo zejména poznat chování jednotlivých směsí pneumatik, za nejrychlejšími časy se takřka nikdo nehnal. Nejrychlejší byl Max Verstappen.
V úvodu třetího tréninku se do čela dostal Esteban Ocon s Alpine, kterého následovali Raikkonen a Vettel. Je však nutné zmínit, že o nejrychlejší časy tentokrát nešlo, protože vozy jsou již od včerejší kvalifikace v režimu Parc fermé.
K vidění byly všechny tři směsi pneumatik. Právě díky rozdílnosti jednotlivých programů se na čtvrté místo dostal Mazepin a na páté zase Russsell. Mercedesy začínaly pozvolněji, Verstappen se během úvodních dvaceti minut na trati neobjevil. Problém v tom ale nebyl, neboť hned po svém prvním měřeném pokusu se holandská hvězda Red Bullu dostala na první příčku.
Oba Red Bully kroužily na žlutě označených pneumatikách, zatímco Mercedesy měly v úvodní části tréninku povětšinou nazuto nejtvrdší obutí. Drobný výlet mimo trať předvedl Leclerc, který skončil v únikové zóně. Naštěstí pro něj té asfaltové, takže se pilot Ferrari mohl okamžitě vrátit zpět na trať.
Heading towards the halfway mark in FP2 (30/60 mins) and it's Max Verstappen who is setting the pace His team mate Sergio Perez is 0.646s behind in P2#BritishGP 🇬🇧 #F1 pic.twitter.com/94FYRDuEDC
— Formula 1 (@F1) July 17, 2021Mercedes si mezitím vyzkoušel cvičnou zastávku v boxech. I takové (zdánlivé) detaily mohou v neděli rozhodovat. Solidní tempo předváděl McLaren, pracovitý byl Vettel, který se během tréninku dostal přes hranici 25 odjetých kol. Jenže tempo Aston Martinu moc dobré nebylo, oba jeho piloti se krčili v suterénu průběžného pořadí.
To Verstappen si dále jel to svoje. Red Bull vypadá v závodním režimu silně, jeho vůz je schopen zajíždět konstantně rychlá kola, není se tak co divit, že v táboře rudých býků panuje dobrá nálada. Bezhlavé útočení nicméně od Maxe Verstappena odpoledne nečekejte. Holanďan odjede kvalifikační sprint podle svých slov s rozvahou.
Kvalifikační sprint odstartuje v 17:30 hodin.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.