V Silverstone se testuje nový formát závodního víkendu, přičemž jeho specifikem je páteční kvalifikace a sobotní kvalifikační sprint. Jaké jsou dojmy jednotlivých pilotů?
Vítěz kvalifikace Lewis Hamilton je přirozeně spokojený „Odvedli jsme opravdu tvrdou práci, a trati i v továrně. Ještě v první části jsme přitom ztráceli čtyři desetiny, ale nakonec se nám to povedlo poskládat. Zítra nás každopádně čeká další penzum práce."
S dobrou náladou z auta vystoupil také Valtteri Bottas. „Myslím, že fanoušci si to užili. Red Bull byl v tréninku rychlý, nicméně my jsme si zajistili dobrou výchozí pozici. Zítra mám navíc příležitost posunout se ještě výš, takže se těším."
Trochu odlišné pocity zažívá Max Verstappen. Holandský pilot odpoledne dominoval, jenže při chladnějších kvalifikačních podmínkách jej dokázal Lewis Hamilton zdolat. Max si z toho ale těžkou hlavu nedělá.
„Je to docela divné, snažíme se jet na maximum, ale v případě, že vyhrajeme, tak z toho vlastně nic nemáme. Moc tomu nerozumím. Prostě to nic neznamená...Je dobré, že náš vůz má slušné závodní tempo, když ještě vyladíme pár maličkostí, jsem si jistý, že nás čeká silný závod."
Pěknou kvalifikaci zajel Charles Leclerc. Pilot Ferrari zítra odstartuje ze druhé řady, když zdolal i Sergia Péreze. „Mám radost, z auta jsme dostali úplně všechno. A zítřek? Vůbec nevím, jak k tomu přistoupit, prostě se pokusíme zajet co nejlépe. Je to pro nás všechny něco nového."
Zaskvěl se i George Russell, budoucí hvězda Formule 1 dotáhla Williams až na osmou příčku. „Je to skvělý výsledek, užil jsem si to, protože je tu moje rodina. Mám pocit, že většina pilotů k tomu zítra přistoupí hodně opatrně. Ale já do toho půjdu naplno," slibuje.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.
George Russell si pro sezonu 2025 stanovil několik cílů, přičemž za jednu z hlavních priorit považuje zlepšení svého závodního tempa, které považuje za klíčové pro úspěch v nadcházející sezóně.
Moet & Chandon se stalo oficiálním dodavatelem šampaňského pro Formuli 1, čímž francouzský sekt po čtyřech letech na pódiu nahradil italské šumivé víno Ferrari. Společnost LVMH uzavřela s Formulí 1 desetiletý sponzorský kontrakt, který zahrnuje i značky Louis Vuitton a TAG Heuer.
Lewis Hamilton pokračuje v poznávání techniky Ferrari, a podle informací byl již stanoven termín, kdy poprvé usedne za volant vozu F1 2025.
Lewis Hamilton stojí před jednou z nejtěžších zkoušek své kariéry. V barvách Ferrari se musí utkat s Charlesem Leclercem, který je odhodlaný dokázat, že je týmovou jedničkou. Podaří se Hamiltonovi získat rekordní osmý titul mistra světa?
Test pneumatik Pirelli na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya ve středu zakončili Lewis Hamilton, Charles Leclerc a Oscar Piastri, kteří si vyzkoušeli nové pneumatiky pro sezónu 2026.
Formule 1 dnes oznámila novou spolupráci, podle které bude šampaňské značky Moët & Chandon oficiálně podáváno na stupních vítězů po závodech Velké ceny.
Lewis Hamilton opět ukázal svou štědrou stránku. Po více než deseti letech v týmu Mercedes, kde dosáhl mnoha úspěchů, obdaroval všechny zaměstnance svého bývalého zaměstnavatele. Jeho podobizna z Monaka 2019, kterou vytvořil britský umělec Paul Oz, teď zdobí centrálu Mercedesu v Brackley.
Jean Todt, bývalý šéf Ferrari, potvrdil, že více než deset let po vážné nehodě, která změnila život Michaela Schumachera, jej stále pravidelně navštěvuje.
Carlos Sainz, který se připojil k Williamsu, by mohl mít na tento tým podobný vliv, jaký měl přestup Lewise Hamiltona do Ferrari nebo Adrian Neweyho do Aston Martinu. I když jde o silná tvrzení, pro tým, který dlouhodobě zápasí s výsledky, jsou zkušenosti bývalého pilota Ferrari a McLarenu neocenitelné. Tento názor sdílí i šéf Williamsu James Vowles.