Martin Brundle si letošní bitvu o mistrovskou korunu užívá měrou vrchovatou. Na Brita zatím udělal větší dojem Max Verstappen, který má prý vše potřebné pro to, aby v šampionátu zvítězil.
Letošní ročník seriálu Formule 1 prozatím přináší parádní podívanou. Po letech jednoznačné dominance Lewise Hamiltona a Mercedesu tu máme vyrovnaný souboj dvou kvalitativně prakticky srovnatelných jezdců. Díky tomu dostává servírovaná podívaná diametrálně nový a výživnější rozměr.
Nynější bitvu mezi Hamiltonem a Verstappenem si užívá také bývalý pilot Martin Brundle, podle kterého má převahu zatím Holanďan ve službách Red Bullu.
„Říkávám, že když bojují o titul dva srovnatelní jezdci, posune je to na vyšší úroveň. Viděli jsme to v Rakousku, což je krátký okruh, o to více fascinující bylo sledovat, jak rychle si z toho udělali vlastní závod," hlásí Brundle na adresu obou rivalů.
Lépe vychází z tohoto měření sil prozatím Red Bull s Verstappenem, přičemž Brundle věří i do budoucna víc právě téhle kombinaci. „Max jezdí skvěle, vyzrál. K dispozici má parádní vůz, věří si. Kdyby nebylo defektu v Baku, vyhrál by čtyřikrát za sebou. Teď nás čeká druhý závod v Rakousku a já myslím, že pokud se nestane něco nepředvídatelného, vyhraje opět."
„Jedním z důležitých aspektů je podle mě skutečnost, že Red Bull může jezdit s menším zadním křídlem. Na rovinkách jsou díky tomu dost rychlí a navíc jsou šetrní k pneumatikám při dlouhých jízdách. V rukou Maxe je to doslova vražedná kombinace," uzavírá Martin Brundle.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.