Esteban Ocon a Alpine dnes oznámili prodloužení společného partnerství do roku 2024.
Jelikož byl Esteban Ocon stále jezdcem Mercedesu, existovala šance, že by mohl příští rok nahradit v kokpitu stříbrných šípů Valtteriho Bottase. Nestane se tak. Dnes bylo oznámeno, že mladý Francouz prodloužil s Alpine - konkrétně do roku 2024. Jezdecká sestava Alpine se tak příští rok nezmění.
„Jsem moc rád, že jsem si zajistil budoucnost u týmu. Je to skvělý pocit. Čeká nás celá řada výzev - zejména nová pravidla v příštím roce. Všichni budeme makat na maximum, abychom dosáhli našich cílů. Často vzpomínám na loňskou GP Sachíru, kde jsem získal pódium. Chci zažít co nejvíc takových momentů," hlásí Ocon.
„Esteban je pro nás velkým příslibem do budoucna. Díky jeho hodnotám jde o skvělého vyslance značky Alpine po celém světě. Těšíme se na další společnou budoucnost. Jsem si jist, že společně dosáhneme mnoha velkých věcí," říká Laurent Rossi.
Ideální příležitost k oslavě bude mít Alpine i Ocon už tento víkend, kdy je na programu GP Francie. Tedy domácí závod pro obě strany.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.