Mick Schumacher v monackém závodním víkendu hned dvakrát havaroval. Podle Nica Rosbeerga to byly zatím jeho nejslabší chvilky v sezoně.
Mick Schumacher letos zažívá svou premiérovou sezonu ve Formuli 1. Syn sedminásobného mistra světa Michaela Schumachera se prozatím prezentuje solidními výkony, takřka stabilně poráží stájového kolegu Mazepina nezřídka dokáže bojovat i s Williamsy.
Ale stejně tak v jeho případě platí, že žádný učený z nebe nespadl. Také dvaadvacetiletý Němec se už totiž dopustil několika větších či menších chyb. Během posledního závodního víkendu v Monaku pak Schumacher junior vyrobil hned dvě havárie, což neušlo pozornosti Nica Rosberga. Mistr světa z roku 2016 tvrdí, že dvě nehody během jednoho víkendu jsou zkrátka až moc.
„Kdyby šlo o jednu nehodu, nic zásadního se nestane. Ale dvě jsou moc, tohle si nemůže dovolit. Ostatní nováčci předvedli v Monaku lepší výkon," komentuje bývalý pilot Mercedesu nebo Williamsu a nynější televizní analytik.
Mladý Schumacher se ale dočkal také zastání. Jeho strýc Ralf poukazuje na fakt, že letošní Haas je snad všechno, jen ne konkurenceschopný, právě to je podle něj velký problém. „Všichni se občas dopustíme chyb, tak to je. Pravda je taková, že nikdo z nás neseděl v tak špatném autě, které má teď Mick," hlásí Ralf Schumacher.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.
George Russell si pro sezonu 2025 stanovil několik cílů, přičemž za jednu z hlavních priorit považuje zlepšení svého závodního tempa, které považuje za klíčové pro úspěch v nadcházející sezóně.
Moet & Chandon se stalo oficiálním dodavatelem šampaňského pro Formuli 1, čímž francouzský sekt po čtyřech letech na pódiu nahradil italské šumivé víno Ferrari. Společnost LVMH uzavřela s Formulí 1 desetiletý sponzorský kontrakt, který zahrnuje i značky Louis Vuitton a TAG Heuer.
Lewis Hamilton pokračuje v poznávání techniky Ferrari, a podle informací byl již stanoven termín, kdy poprvé usedne za volant vozu F1 2025.
Lewis Hamilton stojí před jednou z nejtěžších zkoušek své kariéry. V barvách Ferrari se musí utkat s Charlesem Leclercem, který je odhodlaný dokázat, že je týmovou jedničkou. Podaří se Hamiltonovi získat rekordní osmý titul mistra světa?
Test pneumatik Pirelli na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya ve středu zakončili Lewis Hamilton, Charles Leclerc a Oscar Piastri, kteří si vyzkoušeli nové pneumatiky pro sezónu 2026.
Formule 1 dnes oznámila novou spolupráci, podle které bude šampaňské značky Moët & Chandon oficiálně podáváno na stupních vítězů po závodech Velké ceny.
Lewis Hamilton opět ukázal svou štědrou stránku. Po více než deseti letech v týmu Mercedes, kde dosáhl mnoha úspěchů, obdaroval všechny zaměstnance svého bývalého zaměstnavatele. Jeho podobizna z Monaka 2019, kterou vytvořil britský umělec Paul Oz, teď zdobí centrálu Mercedesu v Brackley.
Jean Todt, bývalý šéf Ferrari, potvrdil, že více než deset let po vážné nehodě, která změnila život Michaela Schumachera, jej stále pravidelně navštěvuje.
Carlos Sainz, který se připojil k Williamsu, by mohl mít na tento tým podobný vliv, jaký měl přestup Lewise Hamiltona do Ferrari nebo Adrian Neweyho do Aston Martinu. I když jde o silná tvrzení, pro tým, který dlouhodobě zápasí s výsledky, jsou zkušenosti bývalého pilota Ferrari a McLarenu neocenitelné. Tento názor sdílí i šéf Williamsu James Vowles.