Mick Schumacher v monackém závodním víkendu hned dvakrát havaroval. Podle Nica Rosbeerga to byly zatím jeho nejslabší chvilky v sezoně.
Mick Schumacher letos zažívá svou premiérovou sezonu ve Formuli 1. Syn sedminásobného mistra světa Michaela Schumachera se prozatím prezentuje solidními výkony, takřka stabilně poráží stájového kolegu Mazepina nezřídka dokáže bojovat i s Williamsy.
Ale stejně tak v jeho případě platí, že žádný učený z nebe nespadl. Také dvaadvacetiletý Němec se už totiž dopustil několika větších či menších chyb. Během posledního závodního víkendu v Monaku pak Schumacher junior vyrobil hned dvě havárie, což neušlo pozornosti Nica Rosberga. Mistr světa z roku 2016 tvrdí, že dvě nehody během jednoho víkendu jsou zkrátka až moc.
„Kdyby šlo o jednu nehodu, nic zásadního se nestane. Ale dvě jsou moc, tohle si nemůže dovolit. Ostatní nováčci předvedli v Monaku lepší výkon," komentuje bývalý pilot Mercedesu nebo Williamsu a nynější televizní analytik.
Mladý Schumacher se ale dočkal také zastání. Jeho strýc Ralf poukazuje na fakt, že letošní Haas je snad všechno, jen ne konkurenceschopný, právě to je podle něj velký problém. „Všichni se občas dopustíme chyb, tak to je. Pravda je taková, že nikdo z nás neseděl v tak špatném autě, které má teď Mick," hlásí Ralf Schumacher.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.