Daniel Ricciardo se u McLarenu zatím trápí. Zkušený Australan momentálně rozhodně nepodává výkony, které by se od něj očekávaly, čehož si je dobře vědom také Jolyon Palmer.
Danielu Ricciardovi nevychází začátek angažmá u McLarenu podle představ. Jednatřicetiletý Australan se zatím trápí a vypadá to, že svůj jezdecký styl nedokáže přizpůsobit potřebám nového vozu. Důkazem jest poslední GP v Monaku, kde Ricciardo vyfasoval od svého týmového kolegy Norrise celé jedno kolo. Navíc na trati, která u Daniela patří k těm nejoblíbenějším. Není se tak co divit, že pracně vybudované renomé získává v Ricciardově případě jisté trhliny.
Australanova trápení si všímá také bývalý pilot a nynější televizní analytik Jolyon Palmer. „Je to dost divné. S Danielem se něco děje. V Barceloně sice dokázal Landa zdolat, ale třeba v Imole nebo naposledy v Monaku byl opravdu hodně pozadu. Nerozumím tomu. Jasně, máme za sebou teprve pět závodů, ale i tak je to zvláštní, byť na soudy je ještě dost času," praví Brit.
A pokračuje: „Těžké to letos je pro všechny piloty, kteří změnili tým. Vettel se také trápil, ale v Monaku dojel jasně před Strollem, Pérez měl sice slabou kvalifikaci, nicméně i on ukázal v závodě záblesky dobré formy. To všechno je špatné právě pro Ricciarda, každopádně Norris je letos opravdu skvělý."
„Takový Alonso ve Formuli 1 roky chyběl. Je proto logické, že se ptáme, jestli je pořád tak dobrý jako dřív. U Ricciarda ale víme, jak dobrý je, ukazoval to i loni a v Monaku zajel několik skvělých závodů. Letos ho ale týmový kolega demoluje, což je prazvláštní," uzavírá Jolyon Palmer.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.