Daniel Ricciardo se u McLarenu zatím trápí. Zkušený Australan momentálně rozhodně nepodává výkony, které by se od něj očekávaly, čehož si je dobře vědom také Jolyon Palmer.
Danielu Ricciardovi nevychází začátek angažmá u McLarenu podle představ. Jednatřicetiletý Australan se zatím trápí a vypadá to, že svůj jezdecký styl nedokáže přizpůsobit potřebám nového vozu. Důkazem jest poslední GP v Monaku, kde Ricciardo vyfasoval od svého týmového kolegy Norrise celé jedno kolo. Navíc na trati, která u Daniela patří k těm nejoblíbenějším. Není se tak co divit, že pracně vybudované renomé získává v Ricciardově případě jisté trhliny.
Australanova trápení si všímá také bývalý pilot a nynější televizní analytik Jolyon Palmer. „Je to dost divné. S Danielem se něco děje. V Barceloně sice dokázal Landa zdolat, ale třeba v Imole nebo naposledy v Monaku byl opravdu hodně pozadu. Nerozumím tomu. Jasně, máme za sebou teprve pět závodů, ale i tak je to zvláštní, byť na soudy je ještě dost času," praví Brit.
A pokračuje: „Těžké to letos je pro všechny piloty, kteří změnili tým. Vettel se také trápil, ale v Monaku dojel jasně před Strollem, Pérez měl sice slabou kvalifikaci, nicméně i on ukázal v závodě záblesky dobré formy. To všechno je špatné právě pro Ricciarda, každopádně Norris je letos opravdu skvělý."
„Takový Alonso ve Formuli 1 roky chyběl. Je proto logické, že se ptáme, jestli je pořád tak dobrý jako dřív. U Ricciarda ale víme, jak dobrý je, ukazoval to i loni a v Monaku zajel několik skvělých závodů. Letos ho ale týmový kolega demoluje, což je prazvláštní," uzavírá Jolyon Palmer.
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.
Sezona 2025 vstupuje do finále a napětí v McLarenu nikdy nebylo vyšší. Oscar Piastri prochází obtížným obdobím a musí se pokusit zvrátit vývoj proti svému týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Lando Norris vede před Oscarem Piastrim o 24 bodů, ale Andrea Stella odmítá řeči o tom, že by měl titul jistý. Podle něj jsou podobné úvahy jen akademické a nic nemění na pokračujícím boji o prvenství.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.
Cadillac se tento týden konečně představuje na závodní dráze, když Sergio Pérez usedá do dva roky starého Ferrari na okruhu v Imole.
Audi odhalilo koncept R26, který naznačuje podobu jejich vozu pro vstup do Formule 1 v roce 2026. Značka zároveň stanovila pětiletý cíl.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.