Ve třetím tréninku byl nejrychlejší Max Verstappen, ve skvělém světle se opět ukázaly také obě Ferrari. Naopak Nicholas Latifi a Mick Schumacher havarovali.
Ve třetím tréninku pokračovalo v dobrých výkonech Ferrari, když se Sainz s Leclercem pravidelně přetahovali o nejrychlejší kola. Sekundovat jim dokázal jen Verstappen, který dokázal tandem z Maranella rozdělit. Holanďan byl pětadvacet minut před koncem druhý. Čtvrtá a pátá příčka patřila Mercedesům, ale ty ztrácely už víc než půl vteřiny.
Následovali Pérez, Norris a Giovinazzi. Trápilo se Alpine, Alonso s Oconem se nacházeli jen na čtrnáctém, respektive osmnáctém místě. Pomalý byl také sedmnáctý Cunoda, kdežto Mazepin potvrzoval,. že mu Monako zatím sedí. Rus porazil Schumachera v obou čtvrtečních trénincích a ve stejném trendu pokračoval (zatím) i tentokrát.
🚩 RED FLAG 🚩Mick Schumacher has a big crash, but he is safely out of the car #MonacoGP 🇲🇨 #F1 pic.twitter.com/KH5sG35jLR
— Formula 1 (@F1) May 22, 2021Závěrečné kvalifikační pokusy otevřel Sainz. Španěl se dokázal opět zlepšit, díky čemuž si upevnil vedoucí příčku. Zrychlili ještě oba McLareny, ale víc už se nestihlo. O červené vlajky se totiž postaral bourající Nicholas Latifi.
Třetí trénink byl restartován jedenáct minut před vypršením časového limitu. Jako první vyjel na trať Verstappen, který se probil na druhou příčku se ztrátou 0,163 na Sainze. V dalším rychlém kole se už pilot Red Bullu dostal do vedení. Zrychlil také Mick Schumacher, jenže mladý Němec to nakonec přehnal a tvrdě havaroval. Poslední trénink byl proto dvě minuty před jeho koncem definitivně ukončen Otazníků před kvalifikací je hned několik. Udrží Ferrari svoje tempo? Zrychlí Mercedes? Dozvíme se odpoledne. .
Liam Lawson zažil nepříjemný začátek sezony, když po pouhých dvou závodech přišel o místo v hlavním týmu Red Bull. Tento nečekaný krok jasně ukázal, jak rychle se mohou měnit plány ve vysoce konkurenčním prostředí Formule 1. Novozélanďan reagoval na tvrzení Red Bullu.
Toto Wolff uvedl, že Mercedes má stanovený časový plán pro podpis nové smlouvy s Georgem Russellem. Naznačuje tím, že tým chce mít o budoucnosti britského jezdce jasno co nejdříve.
Spekulace o budoucnosti šéfa Ferrari Frederica Vasseura sílí, ale podle Ralfa Schumachera za problémy týmu nestojí on. Bývalý pilot F1 naznačuje, že příčinu stagnace je třeba hledat jinde.
George Russell naznačil, že Hamiltonovy potíže ve Ferrari mohou souviset s odlišnou týmovou dynamikou oproti Mercedesu. Podle něj nejde jen o adaptaci, ale o hlubší rozdíly v prostředí.
Jenson Button ocenil Landa Norrise za psychickou odolnost po kolizi s týmovým kolegou Oscarem Piastrim. Podle něj Norris ukázal vyspělost tím, jak situaci zvládl.
Po premiéře filmu „F1“ v New Yorku zamířil Brad Pitt do Austinu, kde údajně absolvoval svůj první oficiální test s monopostem Formule 1 na okruhu COTA.
Lewis Hamilton zatím ve Ferrari během sezony 2025 nenaplňuje očekávání. Bez mimořádně konkurenceschopného vozu se mu nedaří držet krok s nejlepšími a na pódium se dosud nedostal. Podle odborníků začíná být navíc jeho věk nevýhodou.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc si na trati ve Fioranu vyzkoušeli nový supervůz Ferrari F80, který oba ohodnotili jako nejrychlejší a nejpříjemnější auto, jaké kdy řídili.
James Vowles podepsal nový dlouhodobý kontrakt a zůstává ve funkci šéfa týmu Williams. Tento krok potvrzuje důvěru týmu v jeho vedení a ambice do budoucna.
Po deseti závodech ztrácí britský pilot na čelo šampionátu už 22 bodů, což podle Ralfa Schumachera jasně vykresluje, jak se uvnitř McLarenu začínají rozdělovat role.
Andrea Kimi Antonelli oslavil své první pódium ve Formuli 1 na Velké ceně Kanady, ale místo účasti na premiéře filmu F1: The Movie se musel vrátit domů kvůli maturitě
Max Verstappen má k legendární trati Nordschleife velký respekt a oblibu. Přiznal však, že se do kalendáře Formule 1 už nikdy nevrátí.