Nováček v rudém Carlos Sainz zatím není se svými výkony stoprocentně spokojený. Rodák z Madridu se chce v nejbližší době zaměřit na jejich vyrovnanost po dobu trvání celého závodního víkendu.
Carlos Sainz je jedním z pilotů, který před letošní sezonou změnil tým. O to více se jej tak dotklo omezení testování, kvůli němuž neměl tolik času na adaptaci v novém prostředí. Na jeho výkonech to ale není znát, mladý Španěl se jevil solidně v Bahrajnu i Imole, byť při druhém víkendu této sezony nepostoupil do Q3, nicméně v závodě Sainz junior vše napravil.
Uznává ale, že jeho výkony mají k ideálu ještě daleko. „Přes zimu jsem makal dost intenzivně, abych týmu porozuměl. Strávil jsem hodně času v továrně, ale upřímně... Do Carlose z McLarenu mám pořád hodně daleko," hlásí bez vytáček.
Sainz se podle svých slov teď soustředí na to, aby dokázal podat maximální výkon ve všech částech závodního víkendu. Právě to mu nevyšlo na již zmíněné Imole.
„Musím dát všechno dohromady. V Bahrajnu a Imole jsem měl záblesky velmi solidní rychlosti, ale je třeba zajistit, abych byl ve svých výkonech konstantní. Mám ale radost z toho, jak se věci vyvíjejí. Na Imole jsem byl blízko pódia a s Charlesem jsme jeli velmi podobné tempo, což je povzbudivé."
Rodák z Madridu má u Ferrari smlouvu na dva roky, Scuderia se přitom nechala slyšet, že letos mu dá určitou dobu hájení. Zatím to však vypadá, že Sainz ji potřebovat nebude. Zdá se, že ve srovnání všech letošních nováčků v jednotlivých týmech si vede nejlépe. Alespoň zatím.
McLaren odhalil svůj vyzyvatelský monopost pro sezónu 2025 a poprvé jej vyslal na trať během shakedownu v Silverstonu, ikonickém dějišti britské Grand Prix. Lando Norris a Oscar Piastri se za volantem nového MCL39 střídali, přičemž vůz zaujal speciálním kamuflážním designem v tradičních papájových a černých odstínech.
Max Verstappen představil svou helmu pro sezónu 2025, která není jen novým designem, ale také odrazem jeho osobního stylu a závodní evoluce. Tento speciální motiv zachycuje jeho cestu od prvních závodních kroků až po současnost a symbolizuje i jeho ambice do budoucna.
Lewis Hamilton se nepřipravuje jen na novou sezónu Formule 1, ale také na život v italském týmu a pro italské fanoušky. Sedminásobný mistr světa pilně trénuje svou italštinu, aby byl připraven na novou kapitolu své kariéry ve Ferrari. Informoval deník Daily Express.
Sezóna Formule 1 2025 přinese několik klíčových změn v pravidlech, které mohou ovlivnit průběh závodů i výsledky šampionátu. Přinášíme přehled nejdůležitějších úprav, včetně nového bodového systému.
Česká loterijní společnost Allwyn, jejímž majitelem je miliardář Karel Komárek navázala partnerství s Formulí 1 a týmem Mclaren.
Mercedes vyměnil Lewise Hamiltona za talentovaného teenagera Kimia Antonelliho pro sezónu 2025 F1. Toto Wolff se však rozhodl zmírnit toto riziko příchodem zkušeného Valtteriho Bottase.
Legenda F1 Gerhard Berger má úzké vazby na oba týmy Red Bullu a jeho pohled na jejich aktuální situaci rozhodně stojí za pozornost.
Williams uzavřel významné partnerství se softwarovým gigantem Atlassian, což přinese nejen finanční podporu, ale i změnu jména týmu pro sezónu 2025.
McLaren si pojistil klíčového odborníka, který sehrál zásadní roli v boji o titul v roce 2024. Tým oznámil prodloužení smlouvy se šéfem aerodynamiky Peterem Prodromouem na delší období s cílem udržet konkurenceschopnost a pokračovat v úspěšném návratu na vrchol Formule 1.
Ollie Bearman si stanovil ambiciózní cíle pro svou první kompletní sezónu ve Formuli 1, přičemž přiznal, že po třech startech v roce 2024, jako rezervní jezdec, toužil po větších úspěších.
Alain Prost přirovnal Maxe Verstappena k Nikimu Laudovi, oceňujíc jeho přímý přístup k závodům, který mu pomohl získat čtyři tituly a 63 vítězství. Prost věří, že Verstappen je skvělý šampion, který ukázal něco navíc, a že v budoucnu pravděpodobně překoná jeho úspěchy.
Legendární General Motors se chystá vstoupit do královny motorsportu jako nový výrobce, což otevírá cestu pro 11. tým na startovním roštu. Velká změna, která může zamíchat v roce 2026 kartami.