Nováček v rudém Carlos Sainz zatím není se svými výkony stoprocentně spokojený. Rodák z Madridu se chce v nejbližší době zaměřit na jejich vyrovnanost po dobu trvání celého závodního víkendu.
Carlos Sainz je jedním z pilotů, který před letošní sezonou změnil tým. O to více se jej tak dotklo omezení testování, kvůli němuž neměl tolik času na adaptaci v novém prostředí. Na jeho výkonech to ale není znát, mladý Španěl se jevil solidně v Bahrajnu i Imole, byť při druhém víkendu této sezony nepostoupil do Q3, nicméně v závodě Sainz junior vše napravil.
Uznává ale, že jeho výkony mají k ideálu ještě daleko. „Přes zimu jsem makal dost intenzivně, abych týmu porozuměl. Strávil jsem hodně času v továrně, ale upřímně... Do Carlose z McLarenu mám pořád hodně daleko," hlásí bez vytáček.
Sainz se podle svých slov teď soustředí na to, aby dokázal podat maximální výkon ve všech částech závodního víkendu. Právě to mu nevyšlo na již zmíněné Imole.
„Musím dát všechno dohromady. V Bahrajnu a Imole jsem měl záblesky velmi solidní rychlosti, ale je třeba zajistit, abych byl ve svých výkonech konstantní. Mám ale radost z toho, jak se věci vyvíjejí. Na Imole jsem byl blízko pódia a s Charlesem jsme jeli velmi podobné tempo, což je povzbudivé."
Rodák z Madridu má u Ferrari smlouvu na dva roky, Scuderia se přitom nechala slyšet, že letos mu dá určitou dobu hájení. Zatím to však vypadá, že Sainz ji potřebovat nebude. Zdá se, že ve srovnání všech letošních nováčků v jednotlivých týmech si vede nejlépe. Alespoň zatím.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.