Valtteri Bottas plní u Mercedesu roli týmové dvojky, což nese mnoho fanoušků nelibě. Fin však našel zastání u Johnnyho Herberta, který tvrdí, že Bottas odvádí svou práci dobře.
Valtteri Bottas to má u Mercedesu těžké, Fin působí ve stříbrném (černém) overalu od sezony 2017, ale ještě ani jednou nedokázal na konci sezony zdolat Lewise Hamiltona. Ba co víc, k vysněné metě se zatím ani nepřiblížil. Není se tak co divit, že o jeho schopnostech začínají kolovat pochybnosti.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert se však Bottase zastává. Podle něj by to měl v souboji proti sedminásobnému mistru světa těžké každý pilot. „Nemá to snadné, Lewis je fenomenální, je to pilot, který vždycky bojuje o vítězství. A i v momentě, kdy se špatně vyspí, tak zřejmě skončí alespoň druhý. Proti někomu takovému by dostali zabrat i Max nebo Charles."
Herbert je přesvědčen, že Bottas odvádí svou práci dobře. Myslí si, že Mercedes od něj ani víc nečeká, neboť v zájmu Stříbrných šípů není interní týmová válka. Na druhou stranu Valtteri pravidelně dováží solidní body do Poháru konstruktérů.
„Mercedes má přesně to co chce. Oni nechtějí týmovou válku, ale zároveň chtějí body do pořadí týmů. Tohle Bottas plní dokonale, nedivím se, že Wolff nechce změnu. Postoj k Bottasovi je šílený, nezaslouží si to.... Má taky dobré výkony, jen je nevyrovnaný," uzavírá Johnny Herbert.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.