Poslední bahrajnský trénink potvrdil skvělou formu Red Bullu. Max Verstappen totiž nadělil svým nejbližším konkurentům sedm desetin sekundy. Naopak spokojeni nemohou být Sebastian Vettel ani Fernando Alonso. Oba veterání se prozatím trápí.
Jako první si měřený čas ve třetím tréninku připsal Valtteri Bottas, jeho hodnota ukazovala 1:33,2, jenže čas mu byl smazán. Sainz byl o sedm desetin pomalejší, avšak na tvrdších pneumatikách. To Leclerc udělal chybu a dostal se do hodin.
Druhé Monačanovo kolo bylo už o poznání lepší, dostalo jej hned za Hamiltona a Sainze na třetí pozici. Tandem jezdců Ferrari rozdělil o chvíli později Pérez s Red Bullem. Po půl hodině si nejrychlejší čas rezervoval Verstappen, který tak potvrzuje solidní konkurenceschopnost Red Bullu.
Chyby se dopustil Mazepin, který skončil v hodinách. Solidní kolo předvedl Gasly, Francouz se zařadil na druhé místo hned za Verstappena. Trápil se devatenáctý Vettel, dobře na tom nebyl ani Alonso.
Aby Vettelových problémů nebylo málo, tak německému jezdci cosi odletělo z přední části jeho monopostu, tým ho tak povolal do boxů. Čtvrt hodiny před koncem zajel nejrychlejší kolo Hamilton - 1:31,316. Bottas na něj ztratil propastných pět desetin.
Následné zatopil Verstappen, Holanďanův čas byl o celých sedm desetin rychlejší než ten Hamiltona - 1:30, 577. To byl také nejrychlejší čas, který už do konce tréninku nikdo nepřekonal.
Ústup ze slávy zaznamenal McLaren a stejně tak Ferrari, přičemž Italové zajeli svá nejrychlejší kola na žlutých pneumatikách. Možná trochu překvapivě je zatím Sainz rychlejší než Leclerc. Převahu nad svým týmovým kolegou potvrzují Russell, Stroll i Ocon. Večer nás čeká kvalifikace.
Formule 1 je vnímána jako sport profesionality, ale emoce, včetně vulgárních výrazů, jsou součástí motorsportu. Zak Brown se k debatě o jejich regulaci vyjadřuje s tím, že pokud se nechtěné výroky nemají dostat na veřejnost, stačí je prostě nevysílat.
Eddie Jordan vzkazuje Charlesi Leclercovi: Pokud chce u Ferrari zůstat jedničkou, musí co nejdříve ukázat Hamiltonovi záda.
Atmosféra v Maranellu vibruje očekáváním. Ferrari vstupuje do nové éry a Lewis Hamilton má být tím, kdo rozpoutá rudou revoluci. Jak si povede při svém velkolepém debutu v Austrálii?
Kimi Antonelli, italský talent, se v letošní sezóně stane dalším italským jezdcem ve Formuli 1 od doby, co debutoval Antonio Giovinazzi. Mladý pilot, který vstupuje do Mercedesu, je považován za nástupce Lewise Hamiltona.
Otázka, která v roce 2024 visela ve vzduchu. Jak se blíží sezóna 2025, spekulace o možném odchodu nizozemského šampiona sílí.
Red Bull se v roce 2025 stal hlavním hráčem na trhu jezdců Formule 1. Přestože přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil rozruch, právě tým Bulls nakonec ovládl titulky.
Max Verstappen si dopřává luxus na nejvyšší úrovni. Po nedávném přírůstku v podobě superjachty si nyní pořídil i nový soukromý tryskáč. Šampion F1 tak rozšiřuje svou flotilu exkluzivních dopravních prostředků.
Bernie Ecclestone nevěří v dlouhou budoucnost Lewise Hamiltona ve Ferrari. Podle něj sedminásobný šampion nevydrží v týmu ani dva roky a kritizuje i jeho extravagantní styl oblékání.
Toto Wolff má jasnou vizi pro budoucnost týmu Mercedes. Po příchodu mladého Antonelliho, v kombinaci s novou značkou, chce tým znovu zaujmout místo na vrcholu Formule 1 a začít znovu vyhrávat.
Lewis Hamilton zůstává nejoblíbenějším jezdcem ve světě Formule 1, a to v takové míře, že jeho fanouškovská základna překračuje i hranice rivalit. Bývalý mistr světa Nico Rosberg prozradil, že jeho vlastní dcery fandí čerstvé posile Ferrari, čímž naznačil, že Hamiltonova popularita sahá až do jeho nejbližšího okolí.
Šéf Mercedesu Toto Wolff prozradil, že když se slavný pilot dozvěděl o novém partnerství týmu s Adidas pro sezónu F1 2025, střídaly se u něj slzy se smíchem.
Piero Ferrari, syn slavného Enza Ferrariho, podle PlanetF1 jasně odmítl spekulace, že by Lewis Hamilton přišel do Scuderie příliš pozdě. Podle něj má britský šampion stále co nabídnout a věk není překážkou úspěchu.