Poslední bahrajnský trénink potvrdil skvělou formu Red Bullu. Max Verstappen totiž nadělil svým nejbližším konkurentům sedm desetin sekundy. Naopak spokojeni nemohou být Sebastian Vettel ani Fernando Alonso. Oba veterání se prozatím trápí.
Jako první si měřený čas ve třetím tréninku připsal Valtteri Bottas, jeho hodnota ukazovala 1:33,2, jenže čas mu byl smazán. Sainz byl o sedm desetin pomalejší, avšak na tvrdších pneumatikách. To Leclerc udělal chybu a dostal se do hodin.
Druhé Monačanovo kolo bylo už o poznání lepší, dostalo jej hned za Hamiltona a Sainze na třetí pozici. Tandem jezdců Ferrari rozdělil o chvíli později Pérez s Red Bullem. Po půl hodině si nejrychlejší čas rezervoval Verstappen, který tak potvrzuje solidní konkurenceschopnost Red Bullu.
Chyby se dopustil Mazepin, který skončil v hodinách. Solidní kolo předvedl Gasly, Francouz se zařadil na druhé místo hned za Verstappena. Trápil se devatenáctý Vettel, dobře na tom nebyl ani Alonso.
Aby Vettelových problémů nebylo málo, tak německému jezdci cosi odletělo z přední části jeho monopostu, tým ho tak povolal do boxů. Čtvrt hodiny před koncem zajel nejrychlejší kolo Hamilton - 1:31,316. Bottas na něj ztratil propastných pět desetin.
Následné zatopil Verstappen, Holanďanův čas byl o celých sedm desetin rychlejší než ten Hamiltona - 1:30, 577. To byl také nejrychlejší čas, který už do konce tréninku nikdo nepřekonal.
Ústup ze slávy zaznamenal McLaren a stejně tak Ferrari, přičemž Italové zajeli svá nejrychlejší kola na žlutých pneumatikách. Možná trochu překvapivě je zatím Sainz rychlejší než Leclerc. Převahu nad svým týmovým kolegou potvrzují Russell, Stroll i Ocon. Večer nás čeká kvalifikace.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.