Druhý trénink před GP Bahrajnu nabídnul vyrovnanou bitvu. Nejlépe z ní vyšel Max Verstappen, druhý skončil Lando Norris a třetí Lewis Hamilton. Naopak nedaří se Vettelovi ani týmu Alpine.
Druhý trénink na GP Bahrajnu začal hustým provozem. Zkrácená doba pátečních příprav, kdy jsou k dispozici namísto celkových tří hodin pouze hodiny dvě, si to žádá. Jako první zaznamenali měřený čas oba piloti Alfy, mírně rychlejším byl Giovinazzi. To Mazepin udělal hodiny, avšak o nic zásadního se nejednalo. Svůj vůz musel korigovat také Bottas.
Po deseti minutách se v čele vyhříval Verstappen před Sainzem a Gaslym, většina pilotů volila v této fázi druhého tréninku jízdu na žlutě označených pneumatikách, tedy těch, které by měly být v nedělním závodě nejvýhodnější.
Chyby se dopustil Räikkönen, finský pilot nezvládl svůj vůz a rozbil si přední křídlo, za což mu mechanici určitě nepoděkovali. Do vedení se mezitím probojoval Mercedes zásluhou Lewise Hamiltona.
Nevýrazně si opět počínal Aston Martin, Vettel se Strollem se průběžně nevešli ani do první desítky. Němcův nejrychlejší čas na střední sadě 1:32,3 stačil jen na třináctou příčku. Po nazutí nejměkčích pneumatik se však Vettel vyšvihl na třetí pozici se ztrátou půl vteřiny na oba Mercedesy. Za zmínku stojí Sebova korekce v poslední zatáčce, zdá se, že záď Aston Martinu zatím není příliš stabilní.
Parádním kolem se prezentoval Sainz, Španěl se zařadil hned za vedoucího Hamiltona. Jeho ztráta činila jen 0,045 sekundy. Neplatilo to dlouho, protože vedoucí pozici pro sebe po třiceti minutách uzmul Verstappen s časem 1:30,847, jehož následoval druhý Norris. To Ricciardo zatím ztrácel.
Rychlé kolo se nepovedlo ani Leclercovi. Nadále se trápil tým Alpine, Ocon byl jedenáctý, Alonso až šestnáctý.
Chvost výsledkové listiny patřil Mazepinovi a Latifimu, o moc lépe na tom nebyli ani Schumacher s Russellem. Závěr odpoledního programu patřil dlouhým jízdám, ve kterých jezdili především Hamilton a Verstappen takřka shodné časy.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.
Max Verstappen si suverénně zajistil pole position pro Velkou cenu USA, když porazil Landa Norrise. Oscar Piastri tentokrát nestačil ani na top 3.
Max Verstappen ovládl chaotický sprint před Velkou cenou USA 2025. Oba jezdci McLarenu přitom skončili hned v první zatáčce po úvodní kolizi.
Nico Hülkenberg překvapil výborným výkonem a zajistil si nejlepší startovní pozici sezóny ve Sprintu během víkendu Velké ceny USA.
Fernando Alonso si v kvalifikaci na okruhu Circuit of the Americas připsal jedno ze svých nejlepších letošních umístění. Přestože jej čeká náročný závodní víkend, zůstává odhodlaný a motivovaný bojovat.
Andrea Stella po sprintové kvalifikaci v Austinu naznačuje, že McLaren skrývá určité trumfy, které by mohly použít v následujícím závodě.
Zatímco McLaren drží pod pokličkou detaily ohledně „důsledků“, které čekají Landa Norrise, Martin Brundle poskytl svůj pohled na možné scénáře.
Laurent Mekies přiznal, že tým udělal chybu ve strategii výjezdů na trať a zdůraznil, že Yuki Tsunoda si zaslouží omluvu.
Lewis Hamilton působil zklamaně poté, co sprintová kvalifikace na Velkou cenu USA znovu odhalila přetrvávající potíže týmu Ferrari.