Fernando Alonso se těší na svůj návrat do Formule 1. Velezkušený Španěl je přesvědčen o své stoprocentní fyzické i psychické připravenosti. Do úvah o rozložení sil se pouštět nechce, ale v Bahrajnu očekává několik překvapení.
Už tento týden se znovu rozezvučí motory vozů Formule 1. V Bahrajnu se dozvíme, jak moc relevantní byly nebo naopak nebyly výsledky předsezónních testů, bude jasné to, zda Red Bull skutečně dokáže potrápit Mercedes a stejně tak například to, který vůz je aktuálně nejrychlejší z pomyslného středu pole.
Do něj by měla patřit také stáj Alpine. Loňský Renault kompletně změnil svou image, ze žlutého žihadla se stala modrá střela, která chce dolétnout co nejdál. Dopomoci jí k tomu má Fernando Alonso, který se do královny motorsportu vrací po dvouleté odmlce.
V testech vypadali Francouzi solidně, ale na nejvyšší příčky to v jejich případě patrně stačit nebude. Podle zákulisních odhadů se bude Alpine pohybovat na rozhraní první a druhé desítky.
„Nechci polemizovat, na odhady ohledně výkonnosti je zatím moc brzy. Faktem je, že jsme splnili většinu našeho programu, s čímž můžeme být spokojeni. Až v sobotu odpoledne uvidíme, jaké je skutečné rozložení sil. Všichni budou mít stejné podmínky, podle mě se dočkáme několika překvapení," říká Alonso.
„Osobně se cítím dobře, hodně jsem pracoval na tom, abych byl na sezonu fit a dobře připravený. Je to výzva, na kterou se těším. Z hlediska fyzického i psychického si nemám nač stěžovat."
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.
George Russell si pro sezonu 2025 stanovil několik cílů, přičemž za jednu z hlavních priorit považuje zlepšení svého závodního tempa, které považuje za klíčové pro úspěch v nadcházející sezóně.
Moet & Chandon se stalo oficiálním dodavatelem šampaňského pro Formuli 1, čímž francouzský sekt po čtyřech letech na pódiu nahradil italské šumivé víno Ferrari. Společnost LVMH uzavřela s Formulí 1 desetiletý sponzorský kontrakt, který zahrnuje i značky Louis Vuitton a TAG Heuer.
Lewis Hamilton pokračuje v poznávání techniky Ferrari, a podle informací byl již stanoven termín, kdy poprvé usedne za volant vozu F1 2025.
Lewis Hamilton stojí před jednou z nejtěžších zkoušek své kariéry. V barvách Ferrari se musí utkat s Charlesem Leclercem, který je odhodlaný dokázat, že je týmovou jedničkou. Podaří se Hamiltonovi získat rekordní osmý titul mistra světa?
Test pneumatik Pirelli na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya ve středu zakončili Lewis Hamilton, Charles Leclerc a Oscar Piastri, kteří si vyzkoušeli nové pneumatiky pro sezónu 2026.
Formule 1 dnes oznámila novou spolupráci, podle které bude šampaňské značky Moët & Chandon oficiálně podáváno na stupních vítězů po závodech Velké ceny.
Lewis Hamilton opět ukázal svou štědrou stránku. Po více než deseti letech v týmu Mercedes, kde dosáhl mnoha úspěchů, obdaroval všechny zaměstnance svého bývalého zaměstnavatele. Jeho podobizna z Monaka 2019, kterou vytvořil britský umělec Paul Oz, teď zdobí centrálu Mercedesu v Brackley.
Jean Todt, bývalý šéf Ferrari, potvrdil, že více než deset let po vážné nehodě, která změnila život Michaela Schumachera, jej stále pravidelně navštěvuje.
Carlos Sainz, který se připojil k Williamsu, by mohl mít na tento tým podobný vliv, jaký měl přestup Lewise Hamiltona do Ferrari nebo Adrian Neweyho do Aston Martinu. I když jde o silná tvrzení, pro tým, který dlouhodobě zápasí s výsledky, jsou zkušenosti bývalého pilota Ferrari a McLarenu neocenitelné. Tento názor sdílí i šéf Williamsu James Vowles.