 
            Ambice Aston Martinu jsou velké. Tým, který v Silverstone staví novou továrnu, jež má být nejmodernější ve Formuli 1, chce v dohledné době zaútočit na příčky nejvyšší.
Lawrence Stroll má s Aston Martinem velké plány. Kanadský magnát chce bojovat o titul mistra světa, přičemž tomuto cíli je připraven podrobit naprosto vše. Skvělou zprávou je pro jeho tým setrvání movitého sponzora BWT, který měl původně zamířit jinam, šuškalo se o Williamsu nebo Haasu, ale nakonec vše zůstane při starém. BWT podepsalo nový kontrakt i přes změnu barevné image, kterou Aston Martin oproti Racing Pointu prošel.
„Stavíme novou, velmi moderní továrnu. Bude nejmodernější ve Formuli 1. Tenhle tým měl dříve minimum zdrojů oproti některým soupeřům, ale stejně jim dokázal zatápět. Teď, když na tom bude výrazně lépe, můžeme uvažovat o titulech, je to realistický cíl," říká Stroll.
Hlavní investor týmu si hodně slibuje od zavedení rozpočtového stropu. Právě díky němu by se mohla situace ve startovním poli znatelně vyrovnat, myslí si.
„Byly tu tři týmy, které utrácely neporovnatelně víc než kdokoliv jiný. Týmy, které měly mnohem víc zaměstnanců, to už teď není pravda. Situace by se měla vyrovnat," popisuje.
A pokračuje. „Vadí mi negativní postoje k mému synovi. Lance už ukázal, jak dobrý je. Podívejte se na loňskou kvalifikaci v Turecku. Byl nejlepší v podmínkách, ve kterých se rozdíly mezi vozy stírají. Věřím v něj, má v sobě krev šampiona. společně s a Astonem dosáhneme velkých úspěchů," dodává.
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.