Nový dokument o Michaelu Schumacherovi je po několikaletém úsilí dokončený a odsouhlasený. Snímek, který ukáže záběry sedminásobného mistra světa pořízené po jeho vážné nehodě v roce 2013, si však ještě musí na svou premiéru počkat. Viníkem je koronavirus.
Dlouho očekávaný dokumentární snímek, který mapuje veleúspěšnou kariéru Michaela Schumachera a který ukáže dosud nepublikované záběry sedminásobného mistra světa, jež byly pořízeny po Schumacherově vážné nehodě na konci rolu 2013, dostal zelenou. Jeho uvedení do kin však pozdrží současná koronavirová krize. Původní datum premiéry bylo přitom stanoveno na rok 2019, avšak různé průtahy zapříčinily oddálení termínu takřka o dva roky.
„Film už máme dokončený, nicméně současná krize situaci ztížila, proto vás žádáme o trpělivost," zní ze štábu. „Film ukáže Michaelovu jedinečnou všestrannost - um pilota Formule 1, skvělého mechanika, člověka s citem pro detail, milujícího otce a v neposlední řadě velkého bojovníka," dodává Schumacherova manažerka Sabine Khemová.
Součástí snímku budou taktéž rozhovory s nejbližší rodinou Michaela Schumachera. Ty vznikly po jeho vážné nehodě v roce 2013, která znamenala v životě sedminásobného šampiona totálně zvrat.
Těšíte se na dokument?
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.