Nový dokument o Michaelu Schumacherovi je po několikaletém úsilí dokončený a odsouhlasený. Snímek, který ukáže záběry sedminásobného mistra světa pořízené po jeho vážné nehodě v roce 2013, si však ještě musí na svou premiéru počkat. Viníkem je koronavirus.
Dlouho očekávaný dokumentární snímek, který mapuje veleúspěšnou kariéru Michaela Schumachera a který ukáže dosud nepublikované záběry sedminásobného mistra světa, jež byly pořízeny po Schumacherově vážné nehodě na konci rolu 2013, dostal zelenou. Jeho uvedení do kin však pozdrží současná koronavirová krize. Původní datum premiéry bylo přitom stanoveno na rok 2019, avšak různé průtahy zapříčinily oddálení termínu takřka o dva roky.
„Film už máme dokončený, nicméně současná krize situaci ztížila, proto vás žádáme o trpělivost," zní ze štábu. „Film ukáže Michaelovu jedinečnou všestrannost - um pilota Formule 1, skvělého mechanika, člověka s citem pro detail, milujícího otce a v neposlední řadě velkého bojovníka," dodává Schumacherova manažerka Sabine Khemová.
Součástí snímku budou taktéž rozhovory s nejbližší rodinou Michaela Schumachera. Ty vznikly po jeho vážné nehodě v roce 2013, která znamenala v životě sedminásobného šampiona totálně zvrat.
Těšíte se na dokument?
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.