Christian Horner je přesvědčený, že nejlepším jezdcem současnosti je Max Verstappen. V plné nahotě to podle něj ukázala loňská GP Sachíru.
Kdo je nejlepší jezdec současnosti? Tahle otázka se řeší napříč všemi dekádami, ta nynější není výjimkou. Všeobecně jsou za nejlepší nebo minimálně jedny z nejlepších považováni Lewis Hamilton s Maxem Verstappenem. Jeden sedminásobný mistr světa, druhý vycházející hvězda, kterou hlavní část kariéry teprve čeká.
Verstapennovým šéfem je už šestým rokem Christian Horner, dá se tedy říct, že zkušený manažer už Holanďana zná jako své boty. Není proto překvapením, že se v otázce, kdo je nejlepší jezdec současnosti, staví právě na jeho stranu. Podle Hornerova mínění je nejlepším důkazem loňská GP Sachíru, ve které Hamilton absentoval, přičemž náhradník Russell jej zaskočil víc než dobře.
„Podle mě je Max nejlepší ze všech, loňská GP Sachíru a výkon Russella to jasně ukázala. Není to ani tak o tom, že by byl Lewis horší pilot, spíš to potvrzuje dominanci Mercedesu," praví Horner.
„Jezdec Williamsu se s Mercedesem dostal do první řady a závod málem vyhrál. Představte si, že by koronavirus dostal Max. Podle mě by se náhradník nedostal na jeho úroveň. Nechci zpochybňovat úspěchy Lewise, ty jsou jasné... Ale on měl vždy k dispozici velmi dobrý vůz. Max musí ze svého balíku vyždímat víc, aby měl šanci."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.