Bude to pro něj životní šance a Sergio Pérez moc dobře ví, že ji nesmí propásnout. Mexický pilot má s Red Bullem ty nejvyšší ambice.
Sergio Pérez se těší na novou výzvu. Mexičan po sedmi letech změnil tým, když se z Racing Pointu - bývalé Force Indie - přesunul do Red Bullu. U svého dřívějšího zaměstnavatele si zkušený pilot vydobyl slušnou pověst, na kterou teď bude chtít u Red Bullu navázat. Rudí býci si od něj slibují hodně - nová jezdecká akvizice bude mít za úkol vytvořit s Maxem Verstappenem kompaktní tandem, který dostane Mercedes pod tlak.
Po prvních dnech v Red Bullu je Pérez nadšený. „Je skvělé být součástí rodiny Red Bull. Když člověk vstoupí do sídla týmu, okamžitě si uvědomí, jaké úspěchy za sebou mají. Na novou výzvu se moc těším, už se nemůžu dočkat momentu, kdy se společně vydáme na trať," říká Checo.
„Sedm let jsem byl s jedním týmem, teď jsem trochu jako pes v nové rodině, ale časem si vždycky zvyknete. Musím říct, že se tady cítím velmi dobře, podle mě nás čeká mnoho vzrušujících chvil."
Mexičan ví, že je před ním dost možná největší šance dosavadní kariéry. Už proto ji Pérez nechce promrhat. V konečném důsledku se dá říct, že právě on na všech těch jezdeckých přesunech vydělal nejvíc, třebaže to tak zpočátku vůbec nevypadalo.
„Loni jsem ukázal, čeho jsem schopen. Letos to můžu ještě vylepšit. Chyběla mi příležitost, teď ji mám a záleží jen na mně, jak s ní naložím. Pokud budeme mít auto, které bude schopné vyhrát mistrovství světa, tak bude jen na nás, abychom toho dosáhli," uzavírá Checo.
Současný prezident FIA Mohammed Ben Sulayem se ocitl v unikátní pozici před prosincovými volbami, když byl potvrzen jako jediný způsobilý kandidát. Jeho další kroky ve vedení motorsportu a plánované iniciativy nyní přitahují pozornost odborné i fanouškovské veřejnosti.
Lewis Hamilton vyjádřil nadšení nad postupem britského nováčka Olivera Bearmana, který debutuje ve Formuli 1 pod záštitou Ferrari.
Lando Norris promluvil o tom, jak se během své klíčové sezony ve Formuli 1 učí zvládat tlak i neustálou pozornost veřejnosti.
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.
Sezona 2025 vstupuje do finále a napětí v McLarenu nikdy nebylo vyšší. Oscar Piastri prochází obtížným obdobím a musí se pokusit zvrátit vývoj proti svému týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Lando Norris vede před Oscarem Piastrim o 24 bodů, ale Andrea Stella odmítá řeči o tom, že by měl titul jistý. Podle něj jsou podobné úvahy jen akademické a nic nemění na pokračujícím boji o prvenství.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.
Cadillac se tento týden konečně představuje na závodní dráze, když Sergio Pérez usedá do dva roky starého Ferrari na okruhu v Imole.
Audi odhalilo koncept R26, který naznačuje podobu jejich vozu pro vstup do Formule 1 v roce 2026. Značka zároveň stanovila pětiletý cíl.