Bude to pro něj životní šance a Sergio Pérez moc dobře ví, že ji nesmí propásnout. Mexický pilot má s Red Bullem ty nejvyšší ambice.
Sergio Pérez se těší na novou výzvu. Mexičan po sedmi letech změnil tým, když se z Racing Pointu - bývalé Force Indie - přesunul do Red Bullu. U svého dřívějšího zaměstnavatele si zkušený pilot vydobyl slušnou pověst, na kterou teď bude chtít u Red Bullu navázat. Rudí býci si od něj slibují hodně - nová jezdecká akvizice bude mít za úkol vytvořit s Maxem Verstappenem kompaktní tandem, který dostane Mercedes pod tlak.
Po prvních dnech v Red Bullu je Pérez nadšený. „Je skvělé být součástí rodiny Red Bull. Když člověk vstoupí do sídla týmu, okamžitě si uvědomí, jaké úspěchy za sebou mají. Na novou výzvu se moc těším, už se nemůžu dočkat momentu, kdy se společně vydáme na trať," říká Checo.
„Sedm let jsem byl s jedním týmem, teď jsem trochu jako pes v nové rodině, ale časem si vždycky zvyknete. Musím říct, že se tady cítím velmi dobře, podle mě nás čeká mnoho vzrušujících chvil."
Mexičan ví, že je před ním dost možná největší šance dosavadní kariéry. Už proto ji Pérez nechce promrhat. V konečném důsledku se dá říct, že právě on na všech těch jezdeckých přesunech vydělal nejvíc, třebaže to tak zpočátku vůbec nevypadalo.
„Loni jsem ukázal, čeho jsem schopen. Letos to můžu ještě vylepšit. Chyběla mi příležitost, teď ji mám a záleží jen na mně, jak s ní naložím. Pokud budeme mít auto, které bude schopné vyhrát mistrovství světa, tak bude jen na nás, abychom toho dosáhli," uzavírá Checo.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.