Bude to pro něj životní šance a Sergio Pérez moc dobře ví, že ji nesmí propásnout. Mexický pilot má s Red Bullem ty nejvyšší ambice.
Sergio Pérez se těší na novou výzvu. Mexičan po sedmi letech změnil tým, když se z Racing Pointu - bývalé Force Indie - přesunul do Red Bullu. U svého dřívějšího zaměstnavatele si zkušený pilot vydobyl slušnou pověst, na kterou teď bude chtít u Red Bullu navázat. Rudí býci si od něj slibují hodně - nová jezdecká akvizice bude mít za úkol vytvořit s Maxem Verstappenem kompaktní tandem, který dostane Mercedes pod tlak.
Po prvních dnech v Red Bullu je Pérez nadšený. „Je skvělé být součástí rodiny Red Bull. Když člověk vstoupí do sídla týmu, okamžitě si uvědomí, jaké úspěchy za sebou mají. Na novou výzvu se moc těším, už se nemůžu dočkat momentu, kdy se společně vydáme na trať," říká Checo.
„Sedm let jsem byl s jedním týmem, teď jsem trochu jako pes v nové rodině, ale časem si vždycky zvyknete. Musím říct, že se tady cítím velmi dobře, podle mě nás čeká mnoho vzrušujících chvil."
Mexičan ví, že je před ním dost možná největší šance dosavadní kariéry. Už proto ji Pérez nechce promrhat. V konečném důsledku se dá říct, že právě on na všech těch jezdeckých přesunech vydělal nejvíc, třebaže to tak zpočátku vůbec nevypadalo.
„Loni jsem ukázal, čeho jsem schopen. Letos to můžu ještě vylepšit. Chyběla mi příležitost, teď ji mám a záleží jen na mně, jak s ní naložím. Pokud budeme mít auto, které bude schopné vyhrát mistrovství světa, tak bude jen na nás, abychom toho dosáhli," uzavírá Checo.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.
George Russell si pro sezonu 2025 stanovil několik cílů, přičemž za jednu z hlavních priorit považuje zlepšení svého závodního tempa, které považuje za klíčové pro úspěch v nadcházející sezóně.
Moet & Chandon se stalo oficiálním dodavatelem šampaňského pro Formuli 1, čímž francouzský sekt po čtyřech letech na pódiu nahradil italské šumivé víno Ferrari. Společnost LVMH uzavřela s Formulí 1 desetiletý sponzorský kontrakt, který zahrnuje i značky Louis Vuitton a TAG Heuer.
Lewis Hamilton pokračuje v poznávání techniky Ferrari, a podle informací byl již stanoven termín, kdy poprvé usedne za volant vozu F1 2025.
Lewis Hamilton stojí před jednou z nejtěžších zkoušek své kariéry. V barvách Ferrari se musí utkat s Charlesem Leclercem, který je odhodlaný dokázat, že je týmovou jedničkou. Podaří se Hamiltonovi získat rekordní osmý titul mistra světa?
Test pneumatik Pirelli na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya ve středu zakončili Lewis Hamilton, Charles Leclerc a Oscar Piastri, kteří si vyzkoušeli nové pneumatiky pro sezónu 2026.
Formule 1 dnes oznámila novou spolupráci, podle které bude šampaňské značky Moët & Chandon oficiálně podáváno na stupních vítězů po závodech Velké ceny.
Lewis Hamilton opět ukázal svou štědrou stránku. Po více než deseti letech v týmu Mercedes, kde dosáhl mnoha úspěchů, obdaroval všechny zaměstnance svého bývalého zaměstnavatele. Jeho podobizna z Monaka 2019, kterou vytvořil britský umělec Paul Oz, teď zdobí centrálu Mercedesu v Brackley.
Jean Todt, bývalý šéf Ferrari, potvrdil, že více než deset let po vážné nehodě, která změnila život Michaela Schumachera, jej stále pravidelně navštěvuje.
Carlos Sainz, který se připojil k Williamsu, by mohl mít na tento tým podobný vliv, jaký měl přestup Lewise Hamiltona do Ferrari nebo Adrian Neweyho do Aston Martinu. I když jde o silná tvrzení, pro tým, který dlouhodobě zápasí s výsledky, jsou zkušenosti bývalého pilota Ferrari a McLarenu neocenitelné. Tento názor sdílí i šéf Williamsu James Vowles.