Také v sezoně 2021 bude George Russell závodit za Williams. K vysněné smlouvě u Mercedesu mu nepomohl ani výborný výkon v GP Sachíru, kterou málem vyhrál. Proč tomu tak je?
Vypadá to, že George Russella čeká další rok ve Williamsu. Tedy u týmu, který s největší pravděpodobností nebude atakovat čelo výsledkové listiny a pravděpodobně ani bodované příčky. Pro mnohé je to plýtvání Britovým talentem, který se naplno ukázal při loňské GP Sachíru. Právě tento závod mohl Russell senzačně vyhrál, ale dobře známé okolnosti, které mladý pilot neměl ve své moci, mu v tom zabránily.
Jenže ani tenhle jasný a zářivý záblesk výkonnosti Mercedesu nestačil k tomu, aby s Russellem podepsal smlouvu. Přednost totiž znovu dostal Valtteri Bottas, který poslední roky spolehlivě plní roli nosiče vody pro týmovou jedničku Lewise Hamiltona. Právě tohle je Finův největší trumf - tedy pokud se to tak dá vůbec říct.
Toto Wolff nyní poodkryl důvody toho, proč stříbrné šípy George Russella znovu upozadily.
„V Sachíru to byl z jeho strany velmi kvalitní výkon, ale abyste mohli vyhrát mistrovství světa, potřebujete být konzistentní. Právě to očekáváme, že se ještě bude učit. Musí sbírat zkušenosti, jako byla ta v Imole, a učit se z nich," říká Wolff, který dal svou zmínkou vzpomenout na Russellovu havárii za zpomalovacím vozem.
„O Georgeově talentu jsme nikdy nepochybovali. Věřili jsme v něj, není moc jezdců, kteří by vyhráli šampionáty F2 a GP3 ve svých premiérových sezonách. Také proto mě jeho výkon v Bahrajnu nepřekvapil, v podstatě jen potvrdil to, jak jsme ho v Mercedesu vnímali a vnímáme," ukončuje Toto Wolff.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.