Lawrence Stroll je přesvědčen, že jeho syn Lance doplácí na to, z jaké rodiny pochází. Tedy alespoň z hlediska vnímání veřejnosti. Nebýt toho, dnes už prý o jeho talentu nikdo nepochybuje.
Lance Stroll vstoupil do Formule 1 před sezonou 2017. U Williamsu jezdil po boku Felipeho Massy a nutno říct, že neoslnil. Získal sice pódium v Baku, ale jinak to z jeho strany bylo spíše trápení, které podtrhovala řada více čí méně zbytečných havárií. Není se tak čemu divit, když Stroll začal získávat nálepku platícího pilota, kterou má dodnes.
Mnozí rodákovi z Montrealu zazlívají, že pokud by nebyl jeho otcem magnát Lawrence Stroll, tak už by ve Formuli 1 dávno nezávodil. Podle těchto zlých jazyků jsou to právě peníze, které mladého Strolla drží nad vodou. Tyto argumenty ještě zesílily poté, co se Aston Martin zbavil Sergia Péreze, který se tak ocitl na pomyslném úřadu práce. Třebaže to byl právě Pérez, kdo loni vyhrál pro tehdejší Racing Point GP Sachíru, naproti tomu ne tak úspěšný Stroll v týmu zůstal.
S takovou kritikou ale nesouhlasí otec Lance Strolla. Lawrence Stroll je přesvědčen, že pokud by jeho syn za sebou neměl takové sponzory neměl, dnes už by o jeho talentu nikdo nepochyboval. Jinými slovy jde prý o předsudky a snad i závist.
„Lance vyhrál kvalifikaci v Turecku, která byla na mokru. Všichni víme, že na mokru je to o umu pilota. V čele závodu byl třicet kol, získal dvě pódia, přičemž pokud by v Monze nedošlo k restartu, závod by zřejmě vyhrál," popisuje Stroll senior.
„Pořád je velmi mladý, pořád se učí. Na pilota v jeho věku toho dokázal už hodně. Kdyby nebyl můj syn, nikdo by jeho talent nezpochybňoval. Lance už dokázal, že si svoje místo ve Formuli 1 zaslouží."
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.