Příští sezonu stráví Mick Schumacher u Haasu, ale kdy by se mohl syn sedminásobného mistra světa objevit v rudém? Mattia Binotto představu má.
Mick Schumacher má za sebou mimořádně podařenou sezonu, třebaže to tak na jejím začátku nevypadalo, syn sedminásobného mistra světa Michaela Schumachera opanoval se stájí Prema šampionát F2, což mu otevřelo dveře do královské třídy motorsportu. Pro příští rok podepsal Schumacher junior u Haasu, kde vytvoří tandem s dalším mladíkem Nikitou Mazepinem.
Zároveň vyvstávají otázky, kdy by se mohl Mick objevit u Ferrari, neboť na pokračování rodinné tradice je ať chceme nebo ne vytvářen značný tlak. Šéf týmu Mattia Binotto však nechce nic uspěchat, boss Scuderie nicméně určitou představu má.
„Nechceme na něj tlačit, viděli jsme, že ve Formuli 3 i Formuli 2 podával své nejlepší výkony ve druhých sezonách, myslím si, že začátek pro něj bude složitý. Vždycky to bylo tak, že v první sezoně se toho hodně naučil, v té druhé pak ukázal svůj potenciál. Něco podobného od něj čekáme i nyní."
„Jezdecká akademie Ferrari však vznikla kvůli tomu, abychom vychovávali jezdce pro Ferrari, nikoliv pro Formuli 1. Dnes je na to ještě brzy, ale existuje určitý předpoklad, že bychom Micka mohli ve Ferrari vidět v sezoně 2023," pokračuje Binotto.
Zapadá to do sebe, jelikož Carlos Sainz podepsal s Ferrari smlouvu na následující dva ročníky, kdežto Charles Leclerc má dlouhodobý kontrakt. Počítá se tedy výhledově s tím, že Sainz je jen jakýmsi dočasným řešením?
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.