Williams ulovil velkou rybu, na post ředitele přichází do britského týmu uznávaný manažer Jost Capito. Zastupující ředitel Simon Roberts ve stáji zůstává.
Williams má nového ředitele, místo Simona Robertse, který byl do funkce jmenován dočasně po konci Claire Williamsové, se jím stává Jost Capito. To je ve světě motorsportu známé jméno, dvaašedesátiletý manažer pracoval například u BMW, Porsche, nebo Fordu.
Výraznou stopu zanechal rovněž ve WRC, kde stvořil společně s Volkswagenem a Sebastienem Ogierem mýtus srovnatelný s tím, u jehož zrodu stáli Jean Todt a Michael Schumacher ve Formuli 1. Capitův tým byl totiž dlouhé roky takřka neporazitelný, otázkou bylo jen to, jak velkým rozdílem zvítězí před svými pronásledovateli. Speciál Polo R WRC je dnes vnímán jako jeden z nejlepších vozů v historii rallye.
Jost Capito měl do Formule 1 namířeno už během roku 2016, tehdy si jej do svých služeb vyhlédl McLaren, konkrétně Ron Denis. Jenže po převratu ve Wokingu a příchodu nového vedení se Capito pakoval dřív, než vůbec stihl pořádně nastoupit. Teď dostává novou šanci.
„Je mi velkou ctí, že se v této nelehké době mohu připojit k Williamsu, k týmu, který má ve světě motorsportu tak významné jméno. Je to velká výzva, já k ní přistoupím s velkou zodpovědností a také chutí," hlásí Capito.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.