Mercedes je od roku 2014 dominantní. Německý tým a Lewis Hamilton si hybridní turboéru doslova podmanili, přičemž proti Britovi by v interním týmovém souboji zdaleka každý neuspěl. Myslí si to alespoň Carlos Sainz.
Vyhrál by v Mercedesu každý? To je otázka, kterou si momentálně pokládá celá řada nejen fanoušků Formule 1. Pravda je taková že stříbrné šípy disponují dominantním monopostem, na druhou stranu rozdíl mezi Lewisem Hamiltonem a Valtteri Bottasem je poměrně značný.
Z toho se dá usoudit, že složku pilota nelze opomíjet. Koneckonců potvrzení tohoto faktu jsme mohli vidět při minulém závodě v Turecku. Ten Lewis Hamilton suverénně opanoval, kdežto jeho finský kolega se na mokré trati jen trápil.
„Je pravda, že 90 procent startovního pole by v nynějším Mercedesu vyhrálo, v tom s Maxem souhlasím, ale těch devadesát procent by se muselo postavit Lewisovi, přičemž všichni by ho určitě neporazili. On je jedním z nejlepších pilotů historie. Skutečnost, že teď má nejlepší auto na tom nic nemění," říká Carlos Sainz.
„Je úchvatné sledovat, jak dokáže zvládat tlak, jak se mu daří ovládat třetí části kvalifikace a v nich všechny sektory, když to potřebuje. Je opravdu velmi talentovaný. Podívejte se na Rakousko, tam porazil Bottase v dešti o víc jak sekundu. To by nezvládl každý," má jasno budoucí pilot Ferrari.
Liam Lawson zažil nepříjemný začátek sezony, když po pouhých dvou závodech přišel o místo v hlavním týmu Red Bull. Tento nečekaný krok jasně ukázal, jak rychle se mohou měnit plány ve vysoce konkurenčním prostředí Formule 1. Novozélanďan reagoval na tvrzení Red Bullu.
Toto Wolff uvedl, že Mercedes má stanovený časový plán pro podpis nové smlouvy s Georgem Russellem. Naznačuje tím, že tým chce mít o budoucnosti britského jezdce jasno co nejdříve.
Spekulace o budoucnosti šéfa Ferrari Frederica Vasseura sílí, ale podle Ralfa Schumachera za problémy týmu nestojí on. Bývalý pilot F1 naznačuje, že příčinu stagnace je třeba hledat jinde.
George Russell naznačil, že Hamiltonovy potíže ve Ferrari mohou souviset s odlišnou týmovou dynamikou oproti Mercedesu. Podle něj nejde jen o adaptaci, ale o hlubší rozdíly v prostředí.
Jenson Button ocenil Landa Norrise za psychickou odolnost po kolizi s týmovým kolegou Oscarem Piastrim. Podle něj Norris ukázal vyspělost tím, jak situaci zvládl.
Po premiéře filmu „F1“ v New Yorku zamířil Brad Pitt do Austinu, kde údajně absolvoval svůj první oficiální test s monopostem Formule 1 na okruhu COTA.
Lewis Hamilton zatím ve Ferrari během sezony 2025 nenaplňuje očekávání. Bez mimořádně konkurenceschopného vozu se mu nedaří držet krok s nejlepšími a na pódium se dosud nedostal. Podle odborníků začíná být navíc jeho věk nevýhodou.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc si na trati ve Fioranu vyzkoušeli nový supervůz Ferrari F80, který oba ohodnotili jako nejrychlejší a nejpříjemnější auto, jaké kdy řídili.
James Vowles podepsal nový dlouhodobý kontrakt a zůstává ve funkci šéfa týmu Williams. Tento krok potvrzuje důvěru týmu v jeho vedení a ambice do budoucna.
Po deseti závodech ztrácí britský pilot na čelo šampionátu už 22 bodů, což podle Ralfa Schumachera jasně vykresluje, jak se uvnitř McLarenu začínají rozdělovat role.
Andrea Kimi Antonelli oslavil své první pódium ve Formuli 1 na Velké ceně Kanady, ale místo účasti na premiéře filmu F1: The Movie se musel vrátit domů kvůli maturitě
Max Verstappen má k legendární trati Nordschleife velký respekt a oblibu. Přiznal však, že se do kalendáře Formule 1 už nikdy nevrátí.