Jak se v letošní sezóně měnily bočnicové panely Red Bullu RB6? Tým doposud představil pět různých verzí, které si krátce popíšeme jak slovem, tak i obrazem.
V neustálé honbě a vylepšeným prouděním vzduchu ve spodní části bočnic představil Red Bull letos již pět verzí svých bočnicových panelů.
První, která byla na voze přítomna během slavnostního představení, byla ve své spodní části poměrně široká a prohnutá směrem dovnitř.
Dole se nacházel také trojúhelníkový vertikální prvek, který v Bahrajnu zmizel. Do prvního závodu tým nasadil panel, který byl ve spodní části užší a přepracováno bylo i uchycení zrcátek k němu.
Třetí verze, která se objevila v Číně, se vyznačovala zúžením ve vyšší části panelu. Tato změna byla učiněna zřejmě kvůli omezení odporu vzduchu tím, že vnitřní stranou mohlo volně proudit větší množství vzduchu. Upraveno bylo rovněž uchycení k monopostu.
Ve Španělsku byl tým nucen přemístit uchycení zrcátek z bočnicových panelů na kokpit kvůli v Melbourne nově upraveným pravidlům. Páté verze jsme se pak dočkali v Turecku: došlo k dalším zúžení pro lepší součinnost s dalšími novinkami, které Red Bull v Istanbulu přestavil.
Poslední specifikace Red Bullu s novým sponzorem na deflektoru - Sky (satelitní televize)
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.