Debaty o tom, zda Ferrari zvolilo svou týmovou jedničku zabraly tolik místa, že se poněkud pozapomnělo na obdobný případ v týmu Red Bull (čehož si ovšem všimlo několik našich diskutujících). Podle týmové odezvy byl Holanďan poučen, že se mu žádná křivda nestala.
Už během samotného závodu jsme byli svědky, jak Max Verstappen po zastávce v boxech rozladěně přijal skutečnost, že místo boje o stupně vítězů se propadl až na páté místo. Z jeho reakce bylo jasné, že nechápe, jak se jeho týmový kolega mohl dostat před něj, v podobném duchu si postěžoval i v holandské televizi.
"Nečekal jsem, že zastavíme tak brzy. Kdyby šlo jenom o snahu předstihnout Bottase, ale my se propadli dokonce za Carlose Sainze, takže jsem tomu dost dobře nerozuměl. Ale budiž, stalo se, mohu o tom dlouho mluvit, ale... nevím, co říci, jsem z toho neuvěřitelně zklamaný," postěžoval si Verstappen později po závodě.
Šéf týmu Christian Horner uvedl, že dřívější zastávkou v boxech stojí rozhodnutí týmu inspirované velmi rychlým Sergio Pérezem, který stavěl v boxech kvůli poškozenému přednímu křídlu a na nových superměkkých pneumatikách zajížděl velmi dobré časy.
"Sledovali jsme Pérezovy časy, které byly opravdu impozantní. Nechtěli jsme jenom kroužit za Bottasem a nic nepodniknout, pomysleli jsme si »OK, blíží se hustý provoz«. Viděli jsme, jaký to má dopad na ostatní vozy a jak se Ferrari vzdaluje. Proto jsme se rozhodli zkusit undercut. Pokud by byla naše zastávka perfektní ve všech směrech, mohli jsme vydělat celou vteřinu, ne jenom na zastávce samotné - a to byl onen zásadní rozdíl. U Maxe to mohlo stačit, aby se dostal před Bottase, jenže ten se soustředil na jeho pokrytí, čímž otevřel dveře pro Daniela a poskytl mu volnější trať. Ten toho samozřejmě využil a pochopitelně se před oba dostal," detailně popsal Horner situaci, která se hodně podobá té, která se řešila u Ferrari.
Ještě v neděli večer šéf týmu vysvětlil Verstappenovi pravý stav věcí. Mladík prý nakonec připustil, že se tým snažil v jeho případě poskytnout mu co nejlepší strategii. Horner rovněž dodal, že nešlo o žádnou dramatickou rozpravu.
"Ani trochu. Přišel, posadil se a klidně všechno vyslechl. Když sedíte ve voze, tak emoce samozřejmě planou a chápete, proč se tak chová. Právě se dozvěděl, že jeho kolega, který byl za ním, se posunul před něj a jede na stupních vítězů, takže logicky v radiokomunikaci nebylo žádné nadšení. Ale když jsme mu předložili fakta, přijal okolnosti a jak se situace vyvíjela. Dnes nebyla nakloněna jemu, ale zítra to může být úplně naopak," dodal Horner.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.