V týmu Red Bull strávil čtyřnásobný mistr světa šest sezón a zdá se, že na toto angažmá se jen tak nedá zapomenout. Proto přeje svému někdejšímu týmu možná paradoxně, ale určitě v zájmu diváků jen to nejlepší.
Snem každého příznivce F1 by byl souboj co největšího počtu týmů když už ne o titul mistra světa, tak alespoň o vítězství v Grand Prix. Momentálně o tuto poctu bojují Mercedes a Ferrari, přičemž průběžně vedoucí muž šampionátu Sebastian Vettel doufá, že se tato kampaň co nejdříve rozroste také o Red Bull, jak on sám doufá možná už v Barceloně.
Tým nápojového giganta momentálně připravuje radikální revizi monopostu RB13, u něhož je potřeba dosáhnout většího přítlaku. Varianta ze začátku sezóny nenaplnila očekávání, proto Ricciardo a Verstappen nebyli schopní stáhnout rozdíl na Ferrari a Mercedes. I jejich naděje se upínají k Barceloně a chystaným změnám.
V Rusku jely týmy Mercedesu a Ferrari tak trochu svůj vlastní závod, Verstappen měl půlminutovou ztrátu na Hamiltona, který navíc neměl vůz v té nejlepší kondici. Duo pilotů Force Indie zase ztrácelo na Holanďana masivních 26 vteřin. Jak už bylo řečeno v jiných materiálech, pro bojovného Verstappena to musel být krušný závod.
"Myslím, že to nadále bude těsný souboj mezi námi a Mercedesy a doufám, že se do něj brzy zapojí i Red Bull. Existuje spousta dohadů o jejich nové specifikaci. Je to silný tým, vědí, jak postavit rychlé auto, takže očekávám, že je to jenom otázka času. Ale čím dřív k tomu dojde, tím více vzrušující to pro nás bude. Jsem přesvědčen, že máme správně lidi, správné podmínky a proto budeme nadále úspěšně pokračovat. Ovšem také to závisí na tom, co udělají ostatní," vyslovil se po ruském závodě Sebastian Vettel.
Christian Horner, který se rovněž nechal slyšet, že důkladně prověří problémy Ricciarda v Rusku (více zde), nijak nezastírá, že pozice Red Bullu není snadná, ale těší se, že už v Barceloně ukáže tým svou lepší tvář. "Museli jsme toho zvládnout hodně, ale celý tým se na to soustředil a doufáme, že už od příštího závodu budeme mnohem lepší."
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.
Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětlil, že za problémy při zastávkách v boxech v Bahrajnu mohl vadný kabelový svazek v boxovém vybavení. Ten způsobil poruchu semaforu, což tým připravilo o cenné sekundy.
Max Verstappen vyjádřil zklamání nad výkonem Red Bullu ve Velké ceně Bahrajnu, kde skončil na šesté pozici, a přiznal, že tým aktuálně nemá na boj o titul. Kvůli technickým problémům a špatnému tempu auta se objevily spekulace o možné změně týmu na konci sezóny.