V týmu Red Bull strávil čtyřnásobný mistr světa šest sezón a zdá se, že na toto angažmá se jen tak nedá zapomenout. Proto přeje svému někdejšímu týmu možná paradoxně, ale určitě v zájmu diváků jen to nejlepší.
Snem každého příznivce F1 by byl souboj co největšího počtu týmů když už ne o titul mistra světa, tak alespoň o vítězství v Grand Prix. Momentálně o tuto poctu bojují Mercedes a Ferrari, přičemž průběžně vedoucí muž šampionátu Sebastian Vettel doufá, že se tato kampaň co nejdříve rozroste také o Red Bull, jak on sám doufá možná už v Barceloně.
Tým nápojového giganta momentálně připravuje radikální revizi monopostu RB13, u něhož je potřeba dosáhnout většího přítlaku. Varianta ze začátku sezóny nenaplnila očekávání, proto Ricciardo a Verstappen nebyli schopní stáhnout rozdíl na Ferrari a Mercedes. I jejich naděje se upínají k Barceloně a chystaným změnám.
V Rusku jely týmy Mercedesu a Ferrari tak trochu svůj vlastní závod, Verstappen měl půlminutovou ztrátu na Hamiltona, který navíc neměl vůz v té nejlepší kondici. Duo pilotů Force Indie zase ztrácelo na Holanďana masivních 26 vteřin. Jak už bylo řečeno v jiných materiálech, pro bojovného Verstappena to musel být krušný závod.
"Myslím, že to nadále bude těsný souboj mezi námi a Mercedesy a doufám, že se do něj brzy zapojí i Red Bull. Existuje spousta dohadů o jejich nové specifikaci. Je to silný tým, vědí, jak postavit rychlé auto, takže očekávám, že je to jenom otázka času. Ale čím dřív k tomu dojde, tím více vzrušující to pro nás bude. Jsem přesvědčen, že máme správně lidi, správné podmínky a proto budeme nadále úspěšně pokračovat. Ovšem také to závisí na tom, co udělají ostatní," vyslovil se po ruském závodě Sebastian Vettel.
Christian Horner, který se rovněž nechal slyšet, že důkladně prověří problémy Ricciarda v Rusku (více zde), nijak nezastírá, že pozice Red Bullu není snadná, ale těší se, že už v Barceloně ukáže tým svou lepší tvář. "Museli jsme toho zvládnout hodně, ale celý tým se na to soustředil a doufáme, že už od příštího závodu budeme mnohem lepší."
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.