První sezóna amerického týmu Haas proběhla nad očekávání dobře, i když tým "vyjel" pouze pět bodovaných umístění, když si po počáteční euforii troufal na první desítku v každém závodě. Nicméně velké cíle mu nadále nechybí, i ve vztahu k jeho slavnějšímu partnerovi.
Jestliže se tým Haas dostal do Formule 1 s výraznou, ale pochopitelně povolenou podporou Ferrari - a ne všem to zrovna bylo po chuti, teď se chtějí u Haasu svým způsobem revanšovat. Jejích cílem je využít vlastních poznatků pro těsnější spolupráci s Ferrari a dosáhnout zlepšení u obou týmů.
Taková je představa manažera týmu Günthera Steinera, podle jehož slov může právě kooperace s Haasem vést k tomu, že se Ferrari vrátí na nejvyšší stupeň vítězů - a americký tým by takového progresu mohl využít i ve svůj prospěch. Nevylučuje ale i eventualitu, že problémy, které měli u Ferrari v letošním roce, se do jisté míry mohly promítnout do výsledků Haasu.
"Nelze to samozřejmě vyloučit, taková možnost existuje. Pokud máme partnerství s Ferrari, musíte věřit, že jejich práce bude dobrá. Musíme kráčet s nimi a pozitivně přispívat ke zlepšování. Pro ně jsme jako zákazník dobří, jsme takříkajíc uživatelsky vstřícní a pokud s nimi budeme diskutovat, pokusíme se kráčet kupředu společně.
Pokud odstoupíme kvůli poškozenému motoru, nebudeme říkat, že to je neomluvitelné. Budeme jim věřit a chtít pomoci. Bez nich bychom nikdy nebyli tam, co jsme teď. A je třeba pokračovat. Ano, letos se vyskytly určité problémy, příští rok by to mělo být lepší. Ale na naší pozici mají velký podíl. Je snadné poukazovat na nepovedené věci, ale znovu si opakujeme, kam jsme díky Ferrari dospěli," komentuje situaci Steiner.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.