První sezóna amerického týmu Haas proběhla nad očekávání dobře, i když tým "vyjel" pouze pět bodovaných umístění, když si po počáteční euforii troufal na první desítku v každém závodě. Nicméně velké cíle mu nadále nechybí, i ve vztahu k jeho slavnějšímu partnerovi.
Jestliže se tým Haas dostal do Formule 1 s výraznou, ale pochopitelně povolenou podporou Ferrari - a ne všem to zrovna bylo po chuti, teď se chtějí u Haasu svým způsobem revanšovat. Jejích cílem je využít vlastních poznatků pro těsnější spolupráci s Ferrari a dosáhnout zlepšení u obou týmů.
Taková je představa manažera týmu Günthera Steinera, podle jehož slov může právě kooperace s Haasem vést k tomu, že se Ferrari vrátí na nejvyšší stupeň vítězů - a americký tým by takového progresu mohl využít i ve svůj prospěch. Nevylučuje ale i eventualitu, že problémy, které měli u Ferrari v letošním roce, se do jisté míry mohly promítnout do výsledků Haasu.
"Nelze to samozřejmě vyloučit, taková možnost existuje. Pokud máme partnerství s Ferrari, musíte věřit, že jejich práce bude dobrá. Musíme kráčet s nimi a pozitivně přispívat ke zlepšování. Pro ně jsme jako zákazník dobří, jsme takříkajíc uživatelsky vstřícní a pokud s nimi budeme diskutovat, pokusíme se kráčet kupředu společně.
Pokud odstoupíme kvůli poškozenému motoru, nebudeme říkat, že to je neomluvitelné. Budeme jim věřit a chtít pomoci. Bez nich bychom nikdy nebyli tam, co jsme teď. A je třeba pokračovat. Ano, letos se vyskytly určité problémy, příští rok by to mělo být lepší. Ale na naší pozici mají velký podíl. Je snadné poukazovat na nepovedené věci, ale znovu si opakujeme, kam jsme díky Ferrari dospěli," komentuje situaci Steiner.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.