Vedle sportu bývá zvykem, že si hvězdy F1 odskočí i do jiných oblastí zábavy. Koneckonců když špičky Formule 1 neustále mluví o show, tak to není nic divného. Vedle reklamních spotů a občasných hudebních produkcí se nyní stává další štací herní průmysl.
Na první pohled to může znít podivně, vždyť závodní simulátory na různé platformy, PC počínaje a konzolí PlayStation konče jsou mnoha lidem důvěrně známé. Jenže tady půjde o trochu jiný obor. Lewis Hamilton se má stát jednou z hvězd Call of Duty, megaúspěšné akční série. Trojnásobný šampion se tak vydá ve šlépějích hereckých hvězd Sarah Michelle Gellar či Kevina Spaceyho (právě do kin vstoupila komedie Já, kocour, v níž hraje hlavní roli), kteří se objevili v předchozích epizodách.
Kolem Hamiltonovy účasti panovala několikatýdenní spekulace, zda se v titulu Call of Duty: Infinite Warfare skutečně objeví. Vše potvrdila francouzská stanice M6, když odvysílala s Hamitonem rozhovor doprovázený exkluzivními záběry obhájce titulu z práce na motion capture pro zmíněnou hru. Pilot Mercedesu se má objevit v prvních šesti scénách. Na zmíněných sekvencích z Los Angeles mluví a jsou zachycovány různé výrazy jeho tváře.
"Vyrůstal jsem na titulech jako Super Mario, které v té době měly ještě zastaralou grafiku. Je šílení vidět, jak daleko od té doby počítačové hry postoupily kupředu - realizace je opravdu neuvěřitelná. Mám to moc rád, je to skvělý zážitek a jsem nesmírně poctěn, že mohu být součástí této hry. Už léta jsem její fanoušek," vyjádřil se Hamilton.
Pokud pomineme vysloveně žánrové snímky jako Grand Prix, viděli jsme například Michaela Schumachera ve filmu Asterix a Olympijské hry, Jackie Stewart plus někteří další piloti se pak objevovali v hudebních klipech (Stewart v singlu jednoho z členů skupiny Beatles Faster). Ve hrách s F1 nesouvisejících bude Hamilton jezdecké pole zastupovat jako první (úvodní díly se odehrávaly ve 2. světové válce, další pak v současnosti). Call of Duty: Infinity Warfare je už třináctým titulem zmíněné řady a společnost Activision jím rozjíždí novou, samostatnou sérii.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.